Åros Legesenter AS

Hurumveien 49A 3474 Åros

Siste vurderinger av behandlere ved Åros Legesenter AS

Beste legen som finnes

Lege: Fredrik Brunsvig-Engemoen Skrevet

Hadde Fredrik som lege i noen få år,gråt da han flyttet til Røyken,dro dit men det ble for langt fra Oslo.Beste legen i verden,ringte også på kvelden av og til for å høre hvordan alt gikk.Han leste meg som en åpen bok og var raus med å gi en god klem.Fantastisk lege og menneske.Savner virkelig han.❤️

Trygg, kunnskapsrik og tillitsvekkende.

Lege: Maarten Johannes Van Der Harst Skrevet

Jeg har hatt Maarten Van der Harst som fastlege siden 2001, men må nå dessverre bytte fordi flytting gjør reiseveien for lang.
Jeg har opplevd ham som en som:
* fort forstår "problemstillingen" han blir presentert for.
* vektlegger at jeg er trygg på at han som lege har forstått meg riktig.
* har henvist meg videre når det har vært behov.
* er kunnskapsrik og dedikert.

Jeg har alltid følt meg ivaretatt på beste måte.

Ingen over ingen ved siden av

Lege: Fredrik Brunsvig-Engemoen Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Fantastisk mann med mye humor og glimt i øyet, som samtidig som tar deg på alvor og gjør alt han kan for å hjelpe deg. Han er super med både små og store.

Ser hele deg som pasient

Lege: Fredrik Brunsvig-Engemoen Skrevet

Beste legen, han har alltid tid til å lytte, han viser interesse for deg som person og spør gjerne hvordan det går med familien. Fredrik er meget dyktig og er det noe han ikke kan, sender han meg videre til rett sted med engang. Har god hukommelse og husker ting, uten lese i journal, som jeg setter pris på. Fantastisk fyr, rett og slett. Så fort jeg fant ut at han startet opp igjen i Åros etter permisjon, byttet jeg tilbake til han for både barn og meg selv. Det var lissom ikke tvil, for de nye på Røyken rekker ikke Fredrik til ankla engang.

Dyktig og forståelsesfull

Lege: Lars Røssel Ødegaard Skrevet

Lytter alltid når det er noe. Forståelse på både det psykiske og fysiske. Gir alltid råd om det et noe man kan gjøre med div problemer. Er alltid med på møter der det er nødvendig. Enten fysisk eller pr nett. Rask med å sende henvisninger om det er nødvendig. Tar seg gid tid. Veldig nøye med undersøkelse før man drar hjem. Aldri noe problem å få time om det er akutt eller ikke. Svarer meldinger på Helse Norge raskt. Selv på ettermiddager og kveld. Har mye kunnskaper.