Åros Legesenter AS

Hurumveien 49A 3474 Åros

Siste vurderinger av behandlere ved Åros Legesenter AS

Trygg og kunskapsrik

Lege: Maarten Johannes Van Der Harst Skrevet

Alltid hjelp å få. Blir hørt og tatt på alvor . Får akutt time når nødvendig. Dyktig lege og personell på labb

Flink lege

Lege: Lars Røssel Ødegaard Skrevet

Han er en kunnskapsrik lege, som lytter. Riktig diagnose, og gjør det han kan for å ordne spesialist behandling.

Løsningsorientert og oppdatert

Lege: Lars Røssel Ødegaard Skrevet

Lars er løsningsorientert og en dyktig lege. Jeg har flyttet, så jeg måtte skifte lege pga 24 mils reisevei tur-retur.. han har pasienten i fokus.

Trygg, ivaretakende og grundig

Lege: Maarten Johannes Van Der Harst Skrevet

Maarten er en veldig god fastlege som jeg nødig vil miste. Han er lege for familien og har vært det i 17 år. Man tas på alvor og blir sett. Legesekretærene er også veldig hyggelige og ivaretakende med stor omsorg. Pga flytting ser jeg meg nødt til å bytte fastlege etterhvert, men synes dette er fryktelig leit. Anbefales varmt!

Fantastisk lege

Lege: Fredrik Brunsvig-Engemoen Skrevet

Mistet Dr. Fredrik som lege da han sluttet i 2018. Etter 3 vikarleger som fungerte dårlig ble jeg veldig glad over å få vite at dr. Fredrik skulle åpne ny praksis et annet sted i kommunen. Det er enkelt å få time, han er sjelden forsinket, møter meg alltid med et smil. Lytter, tar godt vare på meg og er en enorm støtte i det som for meg er en krevende periode i livet. Føler virkelig at han er der for meg. Sender meg alltid ut igjen med en god klem. Anbefales på det varmeste!