Åros Legesenter AS

Hurumveien 49A 3474 Åros

Siste vurderinger av behandlere ved Åros Legesenter AS

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Fredrik Brunsvig-Engemoen Skrevet

Trygg og god lege. Husker fra gang til gang. Gjør det lille ekstra for å hjelpe. Anbefales virkelig!

Den beste legen vi har hatt

Lege: Maarten Johannes Van Der Harst Skrevet

Utrolig fornøyd med denne legen! Tar seg alltid god tid, lytter og forklarer på en forståelig måte. Alltid tilgjengelig. Sender alltid videre hvis han er usikker på noe. Veldig god oppfølging av alle i familien. Har vært vår lege i 20 år. Kommer aldri til å bytte.

Dårlig!!!!

Lege: Fredrik Brunsvig-Engemoen Skrevet

Jeg hadde min verste opplevelse noen gang hos denne legen.
Jeg fikk bokstavelig talt mindre enn fem minutter, og grunnen er at han ikke hørte på meg i det hele tatt. Det føltes som om jeg ble avfeid og fikk ikke fortalt hele problemet mitt uten at han avbrøt meg og sa at han måtte gå videre til neste pasient.
Følte meg helt elendig etter legetimen og er glad for at jeg aldri må tilbake og har en ny fastlege som tar meg på alvor!

Sympatisk og dyktig lege

Lege: Maarten Johannes Van Der Harst Skrevet

Har brukt denne legen til hele familien i 15 år. Han er alltid lyttende, forklarer grundig og henviser videre ved behov. Han er hyggelig og sympatisk, det samme gjelder legesekretærene/sykepleierne.

Flink lege med voksene og barn

Lege: Maarten Johannes Van Der Harst Skrevet

Han er en lege som lytter og undersøker nøye. Finner ikke han ut av ting sender han deg alltid videre. Vi kunne ikke hatt bedre fastlege til familien vår.