Åros Legesenter AS

Hurumveien 49A 3474 Åros

Siste vurderinger av behandlere ved Åros Legesenter AS

Den beste lege jeg har hatt!

Lege: Fredrik Brunsvig-Engemoen Skrevet

Den beste lege jeg har hatt! Moralsk integritet inkludert ærlighet, åpenhet, konfidensialitet og autonomi og redelig arbeid med høy kvalitet.

Upåklagelig

Lege: Fredrik Brunsvig-Engemoen Skrevet

Tar seg god tid, viser at han bryr seg og husker fra gang til gang. Godt å slippe å repetere seg selv da han virkelig gir et inntrykk av å bry seg om sine pasienter. Har en løs og ledig tone som gjør at det er lett å snakke med han.
Han ønsker å hjelpe og tar dine problemer på alvor.

Blir tatt alvorlig.

Lege: Fredrik Brunsvig-Engemoen Skrevet

Dette er den første legen som faktisk har tatt meg på alvor og endelig har sendt meg til spesialister som har kommet frem til en diagnose. Han hører på det man har å si, ringer deg når han skal og er generelt empatisk og hyggelig.

Bra lege

Lege: Maarten Johannes Van Der Harst Skrevet

Brukte denne legen til både meg selv og mine barn fra en gang på 90-tallet og til jeg flyttet i 2007. Seriøs og flink lege som alltid lyttet til det jeg hadde å si.

Ansvarsløs.

Lege: Maarten Johannes Van Der Harst Skrevet

Han hadde en ansatt som gikk på bygda her og fortalte ting om pasienter.Tok det opp med ham, fikk da til svar at det ikke var hans ansvar. Hun er ikke der lenger.Skulle også ta vaksiner til en utenlandsreise,de ansatte visste ikke hva som skulle skrives på vaksinekortet,og esken til vaksinen ble kastet i søpla.Da jeg tok det opp med legen fikset det seg,etter en nesten kamp om å komme til orde pga. kontorsøster.Det tar opp til 3- tre uker før man får time. Ingen oppfølging.