Åros Legesenter AS

Hurumveien 49A 3474 Åros

Siste vurderinger av behandlere ved Åros Legesenter AS

Styr unna

Lege: Maarten Johannes Van Der Harst Skrevet

Regner med at forrige vurderinger er skrevet av yngre mennesker med resurrser til å kreve ting fra lege? Har gamle foreldre som bruker denne legen , og kjenner meg ikke igjen i tidligere vurderinger, da jeg ofte er med de. Han lytter ikke, tar ikke de riktige prøvene, sender deg ikke videre til spesialister, og følger ikke opp. Det eneste ham er god på er å skrive resepter. Mitt råd, hvis du vil beholde helsen og vil at alvorlige sykdommer skal oppdages styr unna, finn for guds skyld en annen lege. Det viktigste for denne legen er om du har frikort eller skal betale, det bruker han mest oppmerksomhet på

Veldig flink lege

Lege: Maarten Johannes Van Der Harst Skrevet

Lytter og tar seg tid. Kommer med forslag til behandling, og er åpen for innspill. Den beste legen jeg har hatt.

Ingen over, ingen ved siden!

Lege: Maarten Johannes Van Der Harst Skrevet

Overskriften sier vel alt. Denne legen er en legende i sitt yrke.

Beste Legen!!

Lege: Maarten Johannes Van Der Harst Skrevet

Føler meg hørt, og får rikelig med informasjon. føler han tar seg god tid før han stiller en diagnose, og at han følger opp problemet.

God lege

Lege: Fredrik Brunsvig-Engemoen Skrevet

Han er en super lege. Han tar deg på alvor, følger opp både ved telefonkontakt og ved timer. Han er en god lytter og ønsker virkelig å hjelpe deg. Min mann og jeg har oppfølging av han og begge er strålende fornøyd :)

Kan abefales :)