Romerike Legesenter DA

Trondheimsveien 84 Postgården 2040 Kløfta

Siste vurderinger av behandlere ved Romerike Legesenter DA

Forståelsesfull og imøtekommen

Lege: Maheen Arif Skrevet

Absolutt den beste legen jeg har hatt opp igjennom! Møter deg som pasient og er helt unik i kontakten med deg. Profesjonell og kunnskapsrik, engasjerer seg i samtalene og betrygger deg med hennes kunnskap og forståelse. Strekker seg langt i oppfølgningen jeg har fått, og har vært der for meg hele veien i den somatiske helsen. Kan mye om de evigvarende vanskelige "helsesystemene" når det kommer til henvisninger, og har stått på. Uten henne hadde jeg ikke visst hva jeg skulle gjort. Stiller alltid opp med et smil og et klapp på skuldra, og er ikke redd for å sette grenser og si sin totale mening, fremdeles med en veldig genuin og god kommunikasjon, både på legetimen, eller oppfølgning over telefonen! Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk flink og hyggelig!

Lege: Jelena Lazetic-Marinkovic Skrevet

Jelena er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun smiler og er meget hyggelig og grei! Hun ser hele meg og hjelper meg med alt. Samtidig får du følelsen av at hun er en grundig og dyktig lege som følger meg opp 100%.

Fryktelig lege - 100%

Lege: Hanna Elsa Nordeide Skrevet

Lett å få medisiner du ønsker
Heath -sekretærene bryr seg mer enn legene
Lett å få ledig timer hos fastlegen
Helseskriterier er ofte veldig informerte og må hjelpe doktorer
Hold deg unna fra Dr Nordeide og Romerike legesenter

Den beste legen i verden! <3

Lege: Jelena Lazetic-Marinkovic Skrevet

Jelena er den beste legen i verden! Hun lytter godt og bryr seg om pasienter, veldig høflig og hyggelig lege. Tar saken (tilstand) på alvorlig måte og løser problem på høyt fagnivå. Man er alltid ivaretatt på beste måte!

Ingen ventetid, er alltid tilgjengelig.
Skal aldri bytte henne. <3

Anbefaler Jelena

Lege: Jelena Lazetic-Marinkovic Skrevet

God, dyktig og sympatisk lege. Jeg har alltid hatt en god opplevelse av mine avtaler med henne for forskjellige saker.