Romerike Legesenter DA

Trondheimsveien 84 Postgården 2040 Kløfta

Siste vurderinger av behandlere ved Romerike Legesenter DA

Veldig fornøyd

Lege: Jelena Lazetic-Marinkovic Skrevet

Jelena er en dyktig og flink fastlege. Hun lytter, kommer med råd og hjelper deg på best mulig måte. Den beste legen jeg har hatt.

Hun er beste fastlegen

Lege: Jelena Lazetic-Marinkovic Skrevet

Jeg føler meg så trygt hu Jelena at jeg er red heletiden at hun slutter her hun har hjulpet meg så mye. Jeg var på feil medisin og sammen med hente har jeg klart å senke på det minste den medisinen

tusen takk for det du gjør

Beste fastlegen

Lege: Maheen Arif Skrevet

Dr Maheen Arif Er den beste fastlegen som truffet til d.d. Hun er så dyktig legen. Hun hører pasient alltid, tar alt på alvor. Jeg har stor tillit til henne.

Dyktig Lege

Lege: Maheen Arif Skrevet

Maheen er en meget dyktig lege og fremstår som et godt menneske. Beste fastlege / vikar jeg har besøkt. Veldig fornøyd med at hun ble fastlegen min.

Grusom vikar! ([navn fjernet av moderator])

Lege: Hanna Elsa Nordeide Skrevet

Dr. Nordeide har desverre en vikar ved navn [navn fjernet av moderator] som er helt udugelig som lege. Han er svært umoden, arrogant og snakker til pasientene sine på en nedlatende måte. Denne legen bør alle styre unna. Han viser ingen evne til å lytte eller forstå, og han er direkte svak faglig sett. Det er bare å håpe at Dr Nordeide snart begynner å jobbe mer selv.