Vålerlegene DA

Vestlia 1 1592 Våler i Østfold

Siste vurderinger av behandlere ved Vålerlegene DA

Medmenneskelig og trygg lege

Lege: Ingebjørg Strømnes-Vetvik Skrevet

Ingebjørg har vært legen min i flere år og med god grunn. Hun er en utrolig kunnskapsrik og trygg lege - i tillegg til å være utrolig medmenneskelig, lyttende og omsorgsfull. Som pasient blir man alltid tatt på alvor, og hun er genuint opptatt av å hjelpe og se hele mennesket. I hver time tar hun seg alltid tid til å spørre om det er noe mer man lurer på før timen avsluttes. Hun følger alltid opp prøvesvar med å ringe eller sende sms uansett hva resultatet er - noe som føles veldig trygt. I tillegg tar hun seg tid til å skrive gode henvisninger og henviser til rett sted dersom det trengs. Jeg er utrolig takknemlig for å ha henne som fastlege, og kommer aldri til å bytte.

Rolig, trygg, kunnskapsrik og kommuniserer

Lege: Gagandeep Singh Skrevet

Han er sympatisk, rolig, empatiske.
Gir tilbakemelding raskt og følger opp.
Han tar seg tid til å prate og har god kunnskap om psykiske lidelser.
Den mest behagelige legen jeg som bipolar noen gang har hatt og jeg er født i 1962.

Helt super

Lege: Uzma Sajjad Rizvi Skrevet

Har hatt Uzma som lege i over 15 år nå helt problemfritt. En lege som er så engasjert, lyttende og behjelpelig må man lete lenge etter. Hyggelig Og behjelpelige damer på kontoret er det også. Jevnt over veldig fornøyd. ANBEFALES!

Trygg

Lege: Ingebjørg Strømnes-Vetvik Skrevet

Fantastisk medmenneskelig, engasjert, empatisk, god evne til å lyte, bruker god tid med pasienter. Super lege.

MEGET GOD LEGE MEN

Lege: Cecilie Bordado Simensen Skrevet

jeg er meget fornyd med cecillie men at hun stadig er på kurs osv er ikke bra når man trenger sin faste lege nå er det 16 januar 2020 og fikk beskjed i går ved personlig oppmøtte hun er nå vekk til oktober 2020 det går ikke får kansje vurdere annen lege! med vennlig hilsen