Grandtannlegene

Torggata 1 2317 Hamar
Grandtannlegene holder til i Hamar

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Grandtannlegene

Gjør så godt han kan, men dårlig håndverk dessverre.

Tannlege: Erland Jensen Skrevet

Erlend er en hyggelig fyr som gjør så godt han kan, men virker ofte litt nervøs. Tullet det til for min del flere ganger med en tann, og det endte med at jeg mistet en den. Dette på grunn av at han skulle bytte ut en midlertidig fylling med en permanent i en tann som var blitt rotfylt. Han fikk ikke ut alt av gummifyllingen(midlertidig) viser det seg i ettertid. Den permanente fyllingen ble dermed svakere og det endte med at tannen sprakk og måtte trekkes i all hast. Jeg bytter tannlege.

Flink og hyggelig

Tannlege: Margrethe Bronken Hartz Skrevet

Tannlegeskrekken forsvant da jeg byttet til Margrete Bronken Hartz. Opplever henne som faglig dyktig, stødig og hyggelig. Det virker rett og slett som hun vil meg vel - et inntrykk man ikke alltid har når man besøker tannlegen ... Kan trygt anbefale henne til andre!
Jeg har også et positivt inntrykk av klinikken (Grandtannlegene). Folka der er blide og imøtekommende.

Best

Tannlege: Erland Jensen Skrevet

Hyggelig, dyktig, opptatt av ditt beste. Gir god smertebehandling. Rask time hvis det er noe. Lett å snakke med, høflig. En av de beste ,eller den beste tannlegen jeg har hatt. Anbefales på det sterkeste.

mvh