Hundvåg legesenter

Hundvågveien 41B 4085 Hundvåg

Siste vurderinger av behandlere ved Hundvåg legesenter

Trygg og mye kunnskap

Lege: Kristin Medhus Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Kristin. Hun husker meg igjen hver gang jeg kommer innom, og husker alle problem stillingene jeg sliter med. Jeg føler meg ivaretatt av Kristin, hun hjelper med de små tingene som min tidligere lege ikke brydde seg om. Hun bruker god tid på pasientene sine og ser dem. Kan virkelig anbefale henne.

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Solveig Hovland Skrevet

Har gått til Solveig i nesten ti år snart. Opplever hun som veldig kunnskapsrik, dyktig og omsorgsfull. Hun tar seg alltid god tid til å lytte og tar det en sier på alvor. Kunne ikke blitt bedre.

Tolmodig og flink til å lytte

Lege: Kristin Medhus Skrevet

Noen leger virker som om de bare vil ha deg ut så fort som mulig og «kaster» medisiner på deg i håp om at noe skal virke!
Hun er av den sorten som tenker på pasientens beste og bruker kunnskapen sin fornuftig og pragmatisk. Fremstår veldig empatisk

En lege som ser deg

Lege: Kristin Medhus Skrevet

Jeg har vært svært fornøyd med Kristin Medhus som fastlege. Hun er imøtekommende og forståelsesfull, god kommunikasjon.

Jeg synes at hun ser meg, og tar seg tid til å kartlegge min situasjon/helse og finne løsninger. Positivt at hun har oppsummert på slutten av timen og spør om det er noe mer jeg lurer på eller som hun kan hjelpe med, da føler jeg meg godt ivaretatt.

Selv om det sikkert er en travel jobbhverdag med mange pasienter, synes jeg ikke at mine timer bærer preg av hastverk og stress for å ta imot neste pasient, noe jeg har opplevd hos andre leger. Veldig fornøyd!

Meget bra

Lege: Nina Kallevik Skrevet

En veldig positiv og blid Lege!.
Det er for lang vente tid på telefonen før det blir svart.
Det bør kunnes sende mail for ,Eks (Legeerklæring på syns prøve og helsetilstand når du skal ha dette til Biltilsynet. BIL Klasse 2.