Fromreide Legesenter

Skutlevika 3 5314 Kjerrgarden

Siste vurderinger av behandlere ved Fromreide Legesenter

Tillit

Lege: Haakon Vevatne Øverland Skrevet

En lege som tar pasienten på alvor. Endelig en som lytter og trygger pasienten.
Jeg føler meg endelig sett og hørt av fastlegen.

Dårlig

Lege: Elisabeth Mathilde Stura Skrevet

Jeg var ikke fornøyd med denne legen da hun var min fastlege. Opplevde henne som en som tydelig ville være «sjefen» å bestemme. Dro alt for raske konklusjoner på kort tid. Jeg opplevde henne som avisende og jeg følte meg ikke trodd eller å bli tatt på alvor da jeg viste henne det jeg ønsket å ta opp på listen jeg hadde med nedskrevet for ikke å glemme noe. Kortversjon : Ikke fornøyd!

Kunnskapsrik

Lege: Haakon Vevatne Øverland Skrevet

Veldig flink i faget og er veldig lett å kommunisere med. Han er flink til å lytte, service er på topp og bare er generelt en trygg og flink lege.

Ble ledd av

Lege: Runar Berge Mulelid Skrevet

Var til legen for å få hjelp til henvisning til psykiatrisk oppfølging. Har hatt en svært tøff periode med mye angst/uro og depresjon. Opplevde imidlertid at da jeg var hos legen og fortalte om situasjonen, sto legen og smilte og lo mens jeg fortalte. Jeg er veldig sårbar som pasient og var spesielt sårbar denne gangen. Dette opplevdes veldig nedverdigende. Det fikk meg til å føle meg latterliggjort og ikke hørt. Dette er ikke første gang jeg går til denne legen og får beskjed om at andre har det verre enn meg, og at mine problemstillinger blir bagatellisert. Jeg fikk henvisning, men hadde en forferdelig dag etter legebesøket.

Forståelsesfull

Lege: Runar Berge Mulelid Skrevet

En lege med blikk for hele mennesket. Han bruker god tid og lytter til hva pasientene har å si. Trygghet og god oppfølging.