Fromreide Legesenter

Skutlevika 3 5314 Kjerrgarden

Siste vurderinger av behandlere ved Fromreide Legesenter

Stor fornøyd med Mulelid

Lege: Runar Berge Mulelid Skrevet

Mn føler seg alltid velkommen. Og han tar en på alvor. Pliktoppfyllende og fantastisk lege. Jeg bor på Kleppestø. Så det er en lang tur ut til Fromreide. Men jeg beholder han som lege uansett. Finnes ikke bedre 😀

Flinkeste lege i Norge :)

Lege: Runar Berge Mulelid Skrevet

Runar Mulelid er en utrolig flink lege. Han tar seg virkelig tid til å høre på pasientene. Et flott oppegående menneske :) Er glad meg og barna har han som fast lege.

En flott lege :-)

Lege: Elisabeth Mathilde Stura Skrevet

En behagelig og kunnskapsrik lege.
Hører på meg, og føler jeg blir tatt på alvor. Effektiv, men ivaretar min helse svært bra likevel.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Runar Berge Mulelid Skrevet

Er utrolig fornøyd med Mulelid, han ser hele deg og din familie, har alltid tid, og er alltid løsningsorientert. Ønsker du videre undersøkelser så får du det du ber om.
Veldig god oppfølging, og behandling av både psykiske og fysiske problemer/skader.
Selv om min familie og jeg bor i en annen kommune, så bytter vi ikke lege!
- Det er ikke mange som er så dyktig, omsorgsfull og medmenneskelig som Mulelid!!

Vennlig og varm lege

Lege: Elisabeth Mathilde Stura Skrevet

Hadde Elisabeth som min første lege så kan ikke sammenligne henne med andre, men hun var utrolig vennlig og tok seg god tid til meg. Hun oppførte seg ikke som en kald lege som forhaster seg med å få pasienten ut, så hun kan tjene penger på neste. Det var lett å snakke med henne, og hun har aldri gjort meg komfortabel.

Om hun ikke hadde byttet legekontor ville jeg absolutt fortsette å gå til henne. Men det er litt i lengste laget å dra ut til Askøy om det skulle være noe.

Alt i alt er hun en lege som gjorde akkurat det jeg trengte av pasient behandling og profesjonalitet, og som jeg gjerne skulle hatt videre.