Fromreide Legesenter

Skutlevika 3 5314 Kjerrgarden

Siste vurderinger av behandlere ved Fromreide Legesenter

den beste legen eg har hatt :) og har :)

Lege: Runar Berge Mulelid Skrevet

Veldig glad for at jeg og familien min har han som lege :) :) han har alltid tid til oss uansett :) Uansett hva vi kommer med og spør om så tar han oss på alvor . Så meget fornøyd med legen vår :)

Pliktoppfyllende

Lege: Runar Berge Mulelid Skrevet

Helt fantastisk lege, med god forståelse og god tid. Ser hele mennesket. Kommer alltid kjapt til. En føler seg alltid forstått.

super lege !

Lege: Runar Berge Mulelid Skrevet

Fantastisk flott lege. En skikkelig lege som tar pasienten på alvor og henviser deg til sykehus / spesialist isteden for å bare sende for å bäre sende folk på dør med envresept eller to .at han i tillegg har et behagelig vesen som inngir tillit og gjør det enkelt og snakke om ting som gjerne hadde føltes for pinlig og snakke med andre leger om er og et stort pluss ,

Fantastisk lege

Lege: Elisabeth Mathilde Stura Skrevet

Endelig fant jeg en lege som tar meg på alvor. Elisabeth er en meget dyktig lege som virkelig kan faget sitt. Hun er blid og imøtekommende, lar deg som pasient bruke den tiden du trenger, hun lytter og undersøker deg grundig.

En lege jeg anbefale til alle

Ny i faget...

Lege: Elisabeth Mathilde Stura Skrevet

Lite erfaring, derfor ikke så mye kunnskap, spesielt for mer vanskeligstilte. Veldig etter-boken orientert og lite fleksibel, lite vilje til å lytte til min innsikt i egen kropp og psyke. Opplevd som noe arrogant og lite empatisk, føler meg behandlet som en idiot.