Sjøgata Legesenter AS

Stortorget 2 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøgata Legesenter AS

Enestående kunnskap, forståelse og toleranse

Lege: Jorid Degerstrøm Skrevet

Dr. Jorid Degerstrøm har en enestående kunnskap, forståelse og toleranse, langt utenfor det somatiske. Jeg har fått den aller beste hjelp hos henne, både direkte, og også til å komme gjennom i andre systemer og institusjoner.

Litt stresset lege

Lege: Johanne Vold Skrevet

Hun virker litt overarbeidet og stresset, og føler at hun ikke hører helt hva pasienten sier før hun selv begynner å snakke. Var der i forbindelse med sykemelding, så virket hun litt oppgitt og spurte meg om det virkelig blir å hjelpe med en sykemelding. Men fikk det da. Hun mente at det ikke var nødvendig med prøver enda jeg hadde mange fysiske plager...
Hun er flink når det gjelder å ikke å sitte å skrive på data under konsultasjon og istedet holder øyekontakt, og hvis man ringer for å få time om et par dager så får man det.

Dyktig, kunnskapsrik og vennlig

Lege: Jorid Degerstrøm Skrevet

Jorid behandler pasienten på en vennlig måte. Hun er svært kunnskapsrik og har mye erfaring med helse og idrett.

Trygg, flink og lytter, Tillitt

Lege: Johanne Vold Skrevet

En herlig lege med god forståelse og trygg og tillitsfull 😀 imøtekommende å kunnskapsrik og de rådene hun har gitt har fungert for meg.

Den beste og mest fantastiske fastlegen

Lege: Jorid Degerstrøm Skrevet

Jorid har på et punkt vært en av de viktigste støttespillerne i livet mitt. Jorid er en varm, omsorgsfull, støttende og positiv person. Hun er også utrolig effektiv og svarer raskt på blant annet meldinger. Svært imøtekommende, pasientfokusert, grundig og pålitelig. Uten deg Jorid, hadde jeg ikke hatt det så bra som jeg har det i dag. Tusen takk. Vil alltid være evig takknemmelig for deg.