Sjøgata Legesenter AS

Stortorget 2 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøgata Legesenter AS

Topp fastlege!

Lege: Jorid Degerstrøm Skrevet

Jeg har vært hos Jorid noen ganger og synes hun er en kjempgod fastlege! Dyktig og forståelsesfull, og er enkel å komme i kontakt med :)

Lyttende og kunnskapsrik lege som har tid til å sette seg inn i situasjonen og forhold.

Lege: Johanne Vold Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer.
Min sykdom ble godt fulgt opp. Jeg har blitt videresendt til spesialist og fått utført god behandling ved UNN.
Kontrolltimer er greit å bestille

Fantastisk fastlege!

Lege: Christian Brogård Myrflott Skrevet

En fantastisk fastlege som lytter, er til stede i konsultasjonen og alltid tar pasienten på alvor.
Faglig oppdatert, og veldig kunnskapsrik. Kan mye om det meste, og henviser videre om det er noe han ikke er stødig på selv.
Alt i alt, en fantastisk fastlege!

Fantastisk lege

Lege: Jorid Degerstrøm Skrevet

Jorid er en fantastisk lege, hun er alt jeg forventer av en lege. Hun lytter, ser problemer og tar dem på alvor. utrolig hyggelig og snill dame.

det største minuset må være den lange ventetiden i telefonkøen, men dette har ikke noe direkte å si om hun som fastlege. Dette gjelder særlig ved akutttime. Ved timebestilling kan man enkelt gå inn på helsenorge og bestille ønsket time.

Fornøyd

Lege: Jan Einar Skålevik Skrevet

Svært imøtekommende og lyttende. Gode samtaler og råd. Omsorgsfull. Ringte meg til og med opp for å høre hvordan det gikk.