Sjøgata Legesenter AS

Stortorget 2 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøgata Legesenter AS

Snill, men glemsk

Lege: Jan Einar Skålevik Skrevet

Jeg opplevde han som en sympatisk mann som lytter, og finner løsninger. Problemet er at han glemmer å gjennomføre løsningene. Dette kontoret har tidvis kun én helsesekretær på jobb, det vil si 20-50 minutter med ventetid når du ringer legesenteret. Fra helsesekretærene har jeg alltid fått god hjelp til hva det skulle være, men det virker som arbeidsplassen heller brenner dem ut én av gangen, enn å sette inn vikarer når én, eller flere av dem er syke/borte. Det tar ofte 1-3 uker å få legetime, jeg har derfor sett meg nødt til å ta i bruk legevakt. Alt i alt er det mye dyktige folk på dette legekontoret, men både denne fastlegen og helsesekretærene må få rom til å gjøre den gode jobben jeg har all tro på at de gjerne vil og kan.

Imøtekommende og hyggelig

Lege: Christian Brogård Myrflott Skrevet

Var så heldig å ha Christian som oppfølgende lege på hans turnusarbeidssted. Svært fornøyd og takknemlig for hjelpen jeg fikk hos han. Opplevde ham som imøtekommende og forståelsesfull, og med et humør og en positivitet som jeg trengte der og da.
En av de bedre legene jeg har hatt. Trist å "miste" ham.

Denne legen...

Lege: Jan Einar Skålevik Skrevet

...kan bli bedre på å følge opp.
...kan bli mer effektiv.
...opptrer som lite hensynsfull. Virker som at ting er et ork/problematisk å gjøre.

Stresset

Lege: Jan Einar Skålevik Skrevet

Føler meg dårlig ivaretatt. Fikk inntrykk av at ting skal skje så fort. Ble dermed stresset og følte at man ikke ble tatt på alvor.:/

Forståelsesfull og lyttende

Lege: Jan Einar Skålevik Skrevet

En som skjønner både det som går på det mentale og helsemessige. Lytter på hva jeg forteller og kommer med gode og beroligende råd når jeg trenger det. Virker fagmessig sikker.