Sjøgata Legesenter AS

Stortorget 2 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøgata Legesenter AS

Dyktig og effektiv

Lege: Johanne Vold Skrevet

Kommuniserer godt, virker trygg og ærlig samt faglig oppdatert. Er effektiv uten at det går ut over behandlingen. Ingenting å klage på.

Oversett, useriøs lege. Blir ikke tatt på alvor.

Lege: Johanne Vold Skrevet

Denne legen er dårlig til å lytte, og trur hun selv alltid vet va som er best for pasienten. Samtidig stresser hun med og få meg ut og hver time tar maks 5-10 minutter.

Hun er ellers hyggelig og behagelig som person. Men når det kommer til kunnskap og oppfølging av pasient kommer hun dårlig ut.

Overarbeidet. Overser pasienter som ikke viser tegn til bedring etter behandling.

Lege: Johanne Vold Skrevet

Hun tok over meg som pasient da faren Jon Vold gikk av. . Jeg ble foreskrevet fysoterapi og betennelsesdempende i flere år (mens jeg fortsatt var i full jobb. 1.5 stilling =voltaren) for kronisk betennelse i korsrygg. Etter små komplikasjoner ble jeg omsider nødt å gå av medisinen. Resultatet var full sykemelding pga slitasje på begge skuldrer. En operasjon utført. En på vent. Ventet 2 år. Da jeg ikke lenger står i programmet raskere tilbake.

Når man som sliten og syk ikke blir tatt seriøst fordi man er usikker på hva som feiler en. Selv om man forklarer tydelig og greit hvor plagene sitter. Dersom man under sykemelding kommer for å få hjelp mot andre plager mens man er sykemeldt.

Bytter lege etter null fremdrift og plan fra lege, etter 3 år på arb.avklaring.. For en som ønsker å komme tilbake i jobb- har jeg ingen annen utvei enn å bytte pga av det som ikke kan beskrives annet enn elendig oppfølging. Halvhjertet og halvferdig jobb. Og tanken slår meg at hun kanskje ikke klarer å godta at noen ikke blir friske etter hennes konsultasjoner. Trist. Hun er sikkert en flott person privat.

stressa og glemsk

Lege: Jorid Degerstrøm Skrevet

Var hos henne med et sammensatt problem jeg ville ha nærmere undersøkt, og en eventuell henvisning til spesialist/mr om hun ikke fant noen diagnose.
Hun så ikke på meg under hele samtalen mens jeg fortalte om mitt ærend og plager, hun hadde kun øyne på pc.Fikk ingen svar på hva hun eventuellt trodde det kunne være, viste null interesse for mine plager.Det eneste hun sa var at vi skulle ta noen prøver, og når jeg fikk prøveresultatet i posten viste det seg at hun hadde rekvirert helt andre prøver enn det jeg ønsket og det hun opplyste meg om. Ikke ett ord i brevet som refererte til mine plager.
Følte at hele besøket var bortkastet, penger rett i dass jeg egentlig kunne spart meg. Hun er grei og hyggelig, men viser null interesse og sympati, er stresset og virker ikke til og ha nok kompetanse som lege.
Jeg blir ikke å gå til henne flere ganger, nå skal jeg bytte lege!

dårlig lege

Lege: Johanne Vold Skrevet

Kan lite om prevensjonsmidler, bryr seg ikke om patientene sine.