Sjøgata Legesenter AS

Stortorget 2 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøgata Legesenter AS

Har vært til en konsultasjon i dag og fikk et svært godt inntrykk :)

Lege: Jorid Degerstrøm Skrevet

Meget lett å kommunisere med,kunnskapsrik og svært nøye synes jeg. Kom til en drop in time og forventet meg en litt stresset lege men møtte ei dame som tok seg god tid.
Jeg er svært fornøyd med mitt første besøk hos min nye fastlege og det er veldig bra siden jeg har en kronisk sykdom. En lege jeg gjerne anbefaler til andre.

Ikke til å anbefale !!!!

Lege: Johanne Vold Skrevet

Hun er sjølgod og har ingen evne til og lytte. Jeg kan ikke si hvor jeg har vondt, for det vet hun best! Arogant og frekk!

Stressa og bakpå

Lege: Jorid Degerstrøm Skrevet

Degerstrøm er en hyggelig, nyutdanna lege, men hun virker noe stressa og bakpå. Jeg er avhengig av jevnlige legebesøk, og har hatt henne som fastlege siden hun overtok min tidligere leges kontor i våres (2013). Jeg har opplevd henne som uforberedt, utålmodig (type stressa) og glemsom. Dessuten må jeg alltid vente over avtalt tid. Alt dette er sikkert bare nybegynnerproblemer, så jeg vet ikke helt om det er noe poeng å skifte lege. Antagelig ikke. Jeg er ellers veldig fornøyd med Langnes legesenter. Folkene i resepsjonen/laboratoriet er veldig profesjonelle, flinke sprøytestikkere og hjelpsomme.

Dyktig lege

Lege: Johanne Vold Skrevet

Johanne Vold er utvilsomt den beste legen jeg har hatt. Hun er både flink til å lytte og hun sier ting som de er. Imøtekommende, høflig, lyttende, dyktig og effektiv. Hun ser meg i øynene når jeg snakker, og ikke bare inn i dataskjermen slik som mange andre leger.

Anbefaler henne på det sterkeste.

En virkelig flink lege.

Dr. Jorid Hegerstrøm er meget dyktig og meget samvittighetsfull. Det er mitt