Majorstuen Legesenter

Kirkeveien 61 0364 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstuen Legesenter

Trygg, kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Evjen har ivaretatt meg som pasient svært godt. Han lytter, vurderer og har funnet ut av ting jeg ikke visste jeg hadde ved flere anledninger. Han har fått meg inn til riktig behandling, og fulgt opp på en profesjonell måte. Jeg er spesielt imponert over at han har hatt god kunnskap og interesse for kvinnehelse, et tema jeg personlig har tenkt at det kun er spesialister som kan noe om.
Det har selvfølgelig hendt at han har hatt litt dårlig tid ved noen anledninger, men dette anser jeg som et ikke-problem, så lenge han tar det jeg sier/mine symptomer på alvor, og følger det opp.

Kan ikke anbefales

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Henrik har vært min og min families fastlege gjennom at vi ble overført til han. Lite empatisk, virker som han er i hast for å få deg utifra sitt kontor heller enn å høre på dine plager. Måtte i det ene tilfelle tilbake grunnet han ikke ville sykemelde meg og plagene mine ble verre og måtte da betale 2 ganger som kunne vært løst på 1 gang og 1 betaling. Lite beroligende eller hjelpsomt etter å ha vært hos han. Ikke hva jeg hadde i forventninger fra et legesenter.

Godt fornøyd

Lege: Bengt Anders Wedén Skrevet

Jeg har hatt denne legen i mange år nå og alt i alt er jeg svært godt fornøyd. Han er veldig nøye når han skal diagnostisere og har inntrykk av at han ønsker å bruke hele den oppsatte legetimen. Min opplevelse er at jeg blir tatt på alvor og det er ikke ubehagelig å snakke om vanskelige ting. Det er uproblematisk å diskutere eller ikke være 100% enig.

Når det er snakk om å bare fornye resepter ordnes dette digitalt og uten problem. Har også erfaring med at konkrete spørsmål besvares raskt elektronisk.
Har som nevnt hatt legen i mange år og har hverken behov eller planer om å bytte.

Jeg anbefaler legen på det varmeste.

Uinteressert og lite empatisk.

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Har vært borti en del leger opp gjennom årene, og kan med hånden på hjerte si at Henrik Evjen er den verste jeg har vært hos. Manglende empati og følte at jeg ikke ble hørt. Han bruker opp tiden på å bare skrive. Dersom du skal ta opp 2 ting ber han deg om å bestille ny time, noe jeg aldri har opplevd hos andre leger. Bytter lege nå!

Effektiv og kompetent lege som tok meg på alvor

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Jeg har oppsøkt doktor Evjen hyppig og med ymse problemer, både psykisk og fysisk. Han møter meg alltid på en fin måte, og jeg har hatt en opplevelse av at han tar meg på alvor. Jeg har aldri gått derfra uten å ha igangsatt eller videreført bedring eller hjelp - han er rask med henvisninger og legeerklæringer, og gir både riktige medisiner og gode råd. Han fremstår trygg og kunnskapsrik, og tar seg tid og bry til å gjøre de undersøkelsene og stille de spørsmålene som er nødvendig.

Noe forsinket (5-10 minutter) til timene fra tid til annen, men han har aldri kuttet av min tid for å ta igjen dette. Svarer forøvrig veldig raskt på elektroniske henvendelser, til tider også i helgene. Veldig fornøyd med Henrik Evjen. Skulle gjerne beholdt ham, men flytter.