Majorstuen Legesenter

Kirkeveien 61 0364 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstuen Legesenter

Styr unna

Lege: Bengt Anders Wedén Skrevet

Hadde denne fastlegen i 2 år.
Brukte legen til å fornye resepter. Men en dag trengte jeg sykemelding,og når legen skrev inn feil startdato på sykemeldingen 3 ganger generere dette 3 fakturaer. Syns det var urimelig å skulle betale 3 ganger for 1 sykemelding. Når legen ble konfrontert med dette så var legens respons umiddelbart at det var fakturautsteder som jeg skulle ta dette med. De så at dette var det fastlegen som skulle løse. Legens videre respons var da at ueg var en kverulant som fint kunne bytte fastlege. Her var det overhode ikke snakk om å komme frem til en annen løsning på problemet. I denne dialogen viste han også flere tegn på arrogant holdning som jeg mener ikke hører hjemme noe sted. Ser at det er flere som har kommentert lignende på han. Tenker at en slik "feil" som han gjorde med denne sykemeldingen fort kan generere masse penger for han ettersom han har mange pasienter på listen sin.

Sender man henvendelser til legekontoret blir de aldri besvart.

Det finnes MANGE fastleger i Majorstua området og denne legen er det bare å styre unna. Det finnes leger som tar ansvar for egne feil uansett hvor store eller små de er, og som rydder opp uten å la pasienten betale for det,og der gjør ikke denne legen.

Den beste fastlegen

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Den beste fastlegen! Veldig forståelsesfull, kunnskapsrik og empatisk. Følger opp detaljert, tar seg tid til å lytte og undersøke. Har bare positive opplevelser, veldig fornøyd!

Fantastisk lege

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Henrik er den beste fastlegen jeg har hatt. Han tar meg alltid på alvor, tar seg tid til å lytte, og henviser meg til riktige spesialisert når det trengs. Jeg har hatt flere diagnoser som ikke har blitt oppdaget eller blitt tatt på alvor før jeg fikk Henrik som fastlege. Han er enkel å få time hos, og svarer alltid kjapt på meldinger på helsenorge .no. Anbefales på det varmeste!

Kunnskapsrik, betryggende og seriøs lege

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Henrik er en av de beste legene jeg har hatt. Han lytter alltid til hva jeg har å si, stiller spørsmål og er alltid konstruktiv. Han har gitt meg fantastisk "service" uansett om jeg trenger hjelp med en skade fra trening, om jeg føler meg deprimert eller om jeg bare trenger nye allergimedisiner.

Henrik er også så rolig og profesjonell at jeg kan forstå andres vurdering som "uinteressert". Etter mitt inntrykk er det kun fordi han vil høre pasienten helt ut før han gir sine meninger eller føringer. Jeg har vært pasient hos Henrik i ca 2 år.

Meget fornøyd, En fantastisk fastlege som tar deg og dine problemer på alvor

Lege: Bengt Anders Wedén Skrevet

Kunnskapsrik. Hyggelig. God lytter.Dr Weden har vært min fastlege i mange år og jeg har aldri vurdert å,bytte fastlege. Som allerede skrevet , god lytter, tar deg på alvor og sender deg videre til,undersøkelser hos spesialister om nødvendig.