Majorstuen Legesenter

Kirkeveien 61 0364 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstuen Legesenter

Fantastisk

Lege: Bengt Anders Wedén Skrevet

Super fastlege. Min mann bruker fremdeles Dr Weden til tross for at vi har flyttet fra Oslo og bor ganske så langt unna. Kunnskapsrik og hyggelig.

Ikke min lege

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Lite empatisk lege. Setter seg ikke godt nok inn i pasientens medisinske historikk, er forutinntatt, litt for "suveren".

Omtenksom

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Omtenksom lege som tenker på alle aspektene rundt en situasjon. Forståelsesfull og flink til å kommunisere. Anbefales!

Fantastisk fastlege

Lege: Bengt Anders Wedén Skrevet

Dr. Wedén er en svært hyggelig fastlege, man blir bestandig møtt med et smil. Tydelig på hva jeg skal gjøre og har god humor. Oppleves ryddig og tar seg tid, absolutt empatisk og koselig.

Seriøs, lyttende, empatisk, rolig. Alt perfekt!

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Han er et unikum av en lege. Han lytter til meg og viser at han virkelig bryr seg om min allmenntilstand. Han har en så rolig væremåte at det er behagelig å være der. Jeg opplever at det er tid til å bry seg om meg. Som psykiatrisk pasient er det sjeldent at leger snakker med meg på en så genuin måte. Han viser interesse for ting i livet mitt som andre leger ikke bryr seg til å spørre om. Det får meg til å oppleve at jeg blir sett og at helsepersonell virkelig er interessert i livet mitt. Privat lever jeg et super aktivt liv med jobb og alt ting. Men selv om jeg har et høyst normalt liv kjenner jeg på hvor godt det er å ha en lege som er 100%++ til stede når jeg er der. Fantastisk lege!! Og syntes ikke han er like vanskelig å få avtale med som andre leger kan være, så den biten er jeg også fornøyd med. Er hos han 2-3 ganger i året kanskje maks.