Helse Pluss Legesenter AS

Nattlandsveien 8 5093 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Helse Pluss Legesenter AS

Godt ivaretatt

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

Veldig dyktig og effektiv lege. Alltid rask og effektiv, men føles ikke ut som om du blir hastet :-)

Arrogant og nedlatende mot pasient

Motarbeidene .
Har ikke fått gått til gynekolog på 4/5 år hun nekter meg henvisning, samme når gjelder hudspesialist .jeg hadde sikkert skabb var hennes kommentar .fikk ikke pasientreiser til henne da røk både korsbånd og sidebånd. Hun mente jeg kunne ta både bybabe og buss .fikk en siste sjanse til pasienter reise da måtte kontroll hos ortoped, hadde skinne på .flau var jeg da jeg måtte be ortoped skrive eget skriv til Anna deiz hva feilte meg , ellers fikk jeg ikke fler pasientreiser. Jeg er full I angst/nerver og det virker som hun benytter maktmisbruk overfor slike som meg som er psykisk nede .kunne sagt mye mer , men tenker holder No. Unngå henne som fastlege for all del .....

Aldri tid

Lege: Gunhild Felde Skrevet

Verken fastlege eller kontoret har tid til deg. Hvis ikke det er akutt er det ikke viktig får man inntrykk av. Har i lang tid prøvd å få tatt blodprøve uten hell. I tillegg kommer man aldri inn til tiden, på 15 år har det ikke skjedd.

Kald og empatiløs

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

Etter et legebesøk hos Anne føler jeg meg dum og svak. Mine bekymringer og smerter blir ikke tatt på alvor. Det gjør at jeg gruer meg til å gå til legen. Ved siste legebesøk, da jeg fortalte om mine ulike symptomer og smerter de to siste ukene, sa Anne: «Siden du ikke tok kontakt med lege før nå kan det ikke ha gjort så vondt da?». Slike tilbakemeldinger er nøyaktig grunnen til at det tok lang tid før jeg kontaktet lege i utgangspunktet. Og grunnen til at jeg fraråder andre til å ha Anne som lege. Hvis du vil føle deg hørt og forstått, velg noen andre.

Kunnskapsrik, trygg og opptatt av hele mennesket

Lege: Gunhild Felde Skrevet

Dyktig og kunnskapsrik lege som gjør en god og grundig jobb. Takknemlig for å ha henne som fastlege.