Helse Pluss Legesenter AS

Nattlandsveien 8 5093 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Helse Pluss Legesenter AS

Dyktig-Omtenksom

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

Ett godt menneske og dyktig Lege. Setter pasienten aller først. Topp kommunikator. Hennes positivitet smitter. Hun burde kurset kollegaer i disse henseender.

Ikke noe å utsette på legen

Lege: Gunhild Felde Skrevet

MEN. Det er så uforskammet lang ventetid hver gang man har legetime. Sjeldent mindre enn en halvtime. Skjønner ikke hvordan hun klarer å rote det til så vanvittig hver eneste dag. Har gått hit siden 2008, og aldri kommet inn til tiden. Frustrerende.

Lite oppmerksomhet

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

Hun sier lite og viser liten reaksjonsevne når en sier noe. Hun ignorerte mye av det jeg sa. Jeg kom inn med kraftig og langvarig hjertebank som nesten hadde fått meg til å besvime et par ganger. Men hun gav ingen kommentar til det eller videre hjelp.
Det er også vanskelig å få fatt i henne og tar lang tid på å få time.
Men hun pleier å være ganske grei sånn ellers og gjør seg aldri vanskelig på å gi legeerklæringer.

Effektiv, flink og forståelig

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

Mitt første møte med Anne var en kjempe god opplevelse. Hun tok meg på alvor, jobber effektivt og er en flink lege. Kjempe fornøyd med tanke på alle de dårlige anbefalingene fra siden.

Uhøflig og lite tilstede

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

For meg er hun ikke egnet til å være fastlege. Hun virker rett og slett uinteressert i deg og dine problemer, dårlig til å lytte og uhøflig.
Fraråder henne som fastlege.