Helse Pluss Legesenter AS

Nattlandsveien 8 5093 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Helse Pluss Legesenter AS

Fin og jordnær

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

Jeg opplever Anne som sympatisk, tilstedeværende og er fornøyd med henne som min lege. Har ofte følt meg ukomfortabel med andre leger.

ikke å anbefale

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

man får alltid en time og personalet er veldig hyggelig, derfor er det veldig synd at jeg overhodet ikke føler meg komfortabel med henne. Hun er bare ikke empatisk i det hele tatt, sitter langt inni datamaskinen - den føles viktigere enn det jeg hadde å si. jeg fikk lite informasjon som kunne hjelpe eller betrygge meg - noe jeg synes er en del av en leges jobb.
Etter fire ganger i en kald atmosfere, bytter jeg.

Upersonlig

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

Jeg byttet fastlege i håp om å få fortgang i en lang prosess i anskaffelse av en spiral. Når jeg først fikk legetime ble det satt av nok tid til å utføre en innsettelse, altså 20 minutter. Da jeg møtte Anne, følte jeg meg ukomfortabel - jeg følte jeg var til bry og bare tok opp tiden til andre viktigere pasienter. Hun henviste meg umiddelbart til en privatklinikk i Bergen, etter å spurt et spørsmål som kunne blitt redegjort på den personlige chatten: «Har du født tidligere?». Ikke nok med det, jeg fikk ikkje time hos privatklinikken før 4 måneder senere. Jeg betalte rett og slett ca. 300kr for en mildt ukomfortabel samtale med noen jeg ikke følte hadde tid til meg.

Ikke flink til psykiske plager

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

Flink når det gjelder ting som kan sjekkes ved en blodprøve, men om du har psykiske plager er ikke dette legen for deg. Hun hører ikke etter og blåser det rett av bordet.

Verste legen jeg har møtt

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

Hun gadd ikke engang å hilse på meg og introdusere seg under første møte, og var også frekk mot min mann da jeg hadde det vanskelig og trengte støtte, og hun satt og sa hun var stolt av å være ordrett "strengeste legen i Bergen" som hun tydelig var stolt av. Så jeg fikk ikke engang et C-preperat som jeg har fått med en tidligere fastlege og jeg har god effekt av, selv om hun ikke engang hadde lest min journal til første time. Byttet med en gang!

Vil på det sterkeste fraråde denne legen !!!
Hun var ikke engang interessert i å hilse på verken meg eller min mann, som hun også var fastlege til.

Vi skiftet begge 2.