Holmen Legesenter

Telefonnummer959 09 060959 09 0 ...
Nedre Holmegate 30 4006 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Holmen Legesenter

Som andre fastleger

Lege: Tine Robberstad Skrevet

Bra i begynnelsen, etterhvert går ting sakte. Når man ikke kan bestille dobbelttime lengre, er det begrenset hvor mye informasjon man får gitt. Og hvor mye som blir oppfattet. Har man mye forskjellig å slite med er det viktig at fastlegen vet ALT. Det offentlige som man blir henvist til, der har de utrolig god tid. De vil heller ikke la seg påvirke til effektivitet. Store smerter forstår de ikke. Men er man vandt til å skjule smerte bak et smil i årevis, kan jeg forstå det. Staten pålegger leger for mye annet arbeide, da blir det lite tid igjen til pasienten.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Kåre Reiten Skrevet

Føler meg godt ivaretatt, med individuell behandling. Setter pris på at det er min helhetssituasjon som er fokus. Ikke hva «boken» sier om den enkelte måling eller diagnose.
Lett å ta opp ting og få gode svar, og selv relativt bagatellmessige forhold blir tatt seriøst.

En smule arrogant

Lege: Kåre Reiten Skrevet

Det stemte ikke, følte ikke at han lyttet til meg.

Ikke noe alvorlig som skjedde, utover sykemeldt i 3 uker og måtte tilbake 1 gang - uten å bli trodd.

Samme kveld dro jeg til legevakten og ble fulgt opp av sykehuset.

Trygg rolig og kunnskapsrik

Lege: Kåre Reiten Skrevet

Har alltid blitt møtt med forståelse. Han har god tid og tar tak i det som er problem. Omsorgsfull. Henviser videre når det er noe han ikke kan ta tak i.

Trygg, hjelper godt og er snill

Lege: Tine Robberstad Skrevet

Flink lege, som forklarer godt om plagen. Bruker tid på deg. Bruker tid på å bli kjent med deg. Anbefaler henne til alle.