Flaskebekk Legesenter AS

Kapellveien 84 1450 Nesoddtangen

Siste vurderinger av behandlere ved Flaskebekk Legesenter AS

Hyggelige assistenter på kontoret

Lege: Andreas Hessen Schei Skrevet

Lite tilgjengelighet (få ledige timer) og at pasient selv må argumentere for videre behandling og lite oppfølging trekker ned. Virker som det er mange pasienter om dagen.

Vennlig, lyttende, kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Andreas Hessen Schei Skrevet

Hessen Schei er tilgjengelig, både slik at det tar kort tid å få timeavtale, og ved at han har kort responstid på henvendelser via helsenorge.no. Schei fremstår vennlig og imøtekommende på en åpen og fin måte når man henvender seg eller kommer til ham. Han henviser gjerne videre når det trengs, samtidig som det fremstår som at han har generelt god kunnskap knyttet til de tingene som har plaget meg og barna siden vi byttet til ham, i alle fall. Jeg er utrolig fornøyd med Schei som fastlege.

Arrogant og veldig uprofesjonell.

Lege: Liv Bertheussen Tangløkken Hagen Skrevet

Arrogant og veldig uprofesjonell. Stadige unnskyldninger for ikke å sette seg inn i min journal; først var det fordi hun var vikar, så fordi hun skulle i permisjon selv osv. Meldinger leser hun ikke (uttalt) før timen, men pussig nok, åpner hun ikke meldinger da heller. Veldig standhaftig på "sin" kunnskap og avfeier lett med arroganse. En gang fikk jeg slengt "jeg leser fag, mens du leser blogger", når hun ikke hadde forutsetning for å si noe slikt, og det siste seg at jeg hadde dette fra en annen spesialist. Avfeier ny kunnskap, ikke interessert i å sette seg inn i enkelte sykdommer og behandling og hva som skjer på legefronten, mao. ikke spesielt interessert i pasientene sine om de ikke har plager eller lidelser hun interesserer seg for.
Svært lite lydhør. Når man blir møtt av nedlatende "Du ser jo like kjekk ut som da du jobbet på xxx for ti år siden" (hun hadde sett meg ila året og jeg var i heller dårlig form); "det (sykdom) har nesten halve Norge" o.l., viser hun ikke stor interesse.
Som en annen påpeker: Hun forherliger sin posisjon og kunnskap, selv om sistnevnte ikke nødvendigvis er oppdatert, og latterliggjør andres kunnskap, som om hun skulle være et slags storstilt geni.

En uheldig representant for allmennlegestanden.

Hjelpsom og lyttende

Lege: Andreas Hessen Schei Skrevet

Andreas er en flott fastlege som jobber for å finne ut av helseplagene dine. Jeg opplever at han tar meg seriøst, og spør for å finne ut av hva det eventuelt kan være. Sender deg videre til de riktige stedene.

Skuffet

Lege: Andreas Hessen Schei Skrevet

Jeg var hos forgjengeren Dr. Zappfe. Overgangen var skuffende. Måtte ved et tilfelle selv argumentere for nødvendige laboratorieprøver og henvisninger, som var avgjørende for behandling. Han kan ta mer hensyn til pasientens tilstand og behov.
At man ikke føler seg nok forstått og ivaretatt er ikke et godt tegn hos en fastlege.