Flaskebekk Legesenter AS

Kapellveien 84 1450 Nesoddtangen

Siste vurderinger av behandlere ved Flaskebekk Legesenter AS

Føler meg ivaretatt og hørt

Emaptisk, behagelig lege.
Han hører på det man har å si og tar deg seriøst, henviser om nødvendig.Gir deg ikke bare piller for problemene, men prøver alt annet først.
Følger opp pasientene på helsenorge og gir svar på prøver osv fort.
Aldri følt meg så ivaretatt, takk!

Mangler mye

Lege: Andreas Hessen Schei Skrevet

Familien flyttet til han fra annen liste. Har ikke vært til særlig hjelp med noe vi har oppsøkt legehjelp for. Måtte ved et tilfelle selv argumentere for nødvendige laboratorieprøver, som viste seg å være helt avgjørende for behandling. Ønsker å bytte lege, men fullt på listene på Nesoddtangen.

Beste lege jeg har hatt

Lege: Andreas Hessen Schei Skrevet

Andreas er en respektfull og empatisk lege som tar seg tid til hver enkelt pasient og gjør sitt beste for å hjelpe, uavhengig av om problemet er stort eller lite. Har aldri følt meg som "enda en pasient" som den stressa legen helst vil bli ferdig med så fort som mulig, hos ham.

Empatisk og løsningsorientert

Lege: Andreas Hessen Schei Skrevet

Flink, rolig, mild, løsningsorientert, god med barn, kommuniserer godt og tydelig. Fint også med e-tjeneste for fornying av resepter og timebestilling.

Ung og uerfaren

Lege: Andreas Hessen Schei Skrevet

Hyggelig nok, men virker som han kommer rett fra skolebenken. Har ikke hatt kunnskap om noen av sykdommene familien har oppsøkt ham for, inkludert influensa. Nedtur å få tildelt en slik amatør etter mange år hos dr. Zapffe. Ønsker å bytte fastlege, men ingen gode ledige i tangen-området. Frustrerende.