Brevik Legesenter

Kvartsveien 2 1555 Son

Siste vurderinger av behandlere ved Brevik Legesenter

Svært kunnskapsrik

Lege: Joanna Wansacz Skrevet

Joanna er veldig profesjonell - vennlig, lyttende og fremstår svært kunnskapsrik! Jeg liker hennes effektivitet, måte å resonnere på og at hun tar de nødvendige prøver. Jeg føler full tillit til hennes faglige vurderinger!

Grundig og kunnskapsrik

Lege: Joanna Wansacz Skrevet

Dr Joanna er en av de få legene jeg har møtt som tar tak i ting uten at du selv må spørre. Hun lytter og hun handler. Tar prøver hun anser som nødvendige og henviser deg til aktuelle
kolleger. Ofte har hun en intuitiv følelse at det er noe mer som bør undersøkes enn det du kom for. Hun har rett, hver gang! Jeg håper virkelig vi får beholde henne på klinikken i lang tid!

Utrolig god fastlege

Lege: Joanna Wansacz Skrevet

Jeg kom til henne første gang som gravid, og følte jeg fikk god oppfølgning og hjelp. Opplevde at hun lyttet og tok mine bekymringer på alvor. Veldig fornøyd med henne som lege til både meg og mitt barn. Anbefales på det sterkeste.

Trygg og behagelig.

Lege: Eivind Myhre Skrevet

Slik jeg mener en fastlege skal være. Flink og beroligende. Føler meg sett og snakker naturlig uten vanskelige legeuttrykk. Kan virkelig anbefales.

Kunnskapsrik

Lege: Joanna Wansacz Skrevet

Joanna er en dyktig lege, og hun tar meg seriøst. Et medmenneske som lytter, og er interessert på legetimen. Anbefales!