Bryne Legesenter

Arne Garborgsveg 15-17 4344 Bryne

Siste vurderinger av behandlere ved Bryne Legesenter

Eller, den verste legen jeg har hatt?

Lege: Hossen Khorasani Skrevet

Opplever at legen har fryktelig dårlig tid. Han snakker til meg som om han har hele "vettet" og vet best. Han stiller spørsmål, men lar ikke pasienten få svare ferdig før han avbryter og snakker om noe annet. Dette har skjedd hver gang jeg har vært der. Arrogant er vel ett ord som beskriver han?

Terningkast 3

Lege: Hossen Khorasani Skrevet

Nå har jeg ikke hatt mange fastleger så jeg synes det er vanskelig å sammenligne ifht. andre.

Legen er god på veldig mange områder. Han bruker riktige tilnærmingsmetoder for stiling av diagnoser. Dessuten så er han flink til å forklare årsaker og sammenhenger. Det hender at enkelte plager som man kommer med ikke blir "prioritert".

Det som er dumt er at du som pasient opplever veldig ofte at legen har svært dårlig tid. Timen hos fastlegen skal vare mellom 15 og 20 min., men både jeg og andre jeg kjenner har opplevd å få beskjed om at han har pasienter som venter allerde etter 5-10 minutter på kontoret.

En fantastisk lege og person.

Lege: Hossen Khorasani Skrevet

Han er veldig løsningsorientert. Han ikke bare repererer, han ønsker å finne årsaken til problema. Flink til å lytte. Flink til å følge opp det han skal gjøre. Når han ikke er helt sikker, bruker han nettverket og kommer tilbake med gode løsninger.

Faglig og menneskelig god lege.

Lege: Hossen Khorasani Skrevet

God service. Lytter. Snill og ivaretakende. Løsningsorientert og effektiv. Liten ventetid, lite forsinkelser.
En sjelden gang går det litt vel raskt unna, og det kan skinne gjennom at han har dårlig tid.

BRA !

Lege: Hossen Khorasani Skrevet

Khorasani har vært min fastlege i 13 år, og han er utrolig flink !