Sandsli Legekontor

Aurdalslia 14 5253 Sandsli

Siste vurderinger av behandlere ved Sandsli Legekontor

Glemsk og lite forståelsesfull.

Lege: Sverre Hallstein Oma Skrevet

Er en eldre mann. Opplevde han som hyggelig ved første besøk, men jeg merket allerede ved neste time at han hadde glemt hva jeg sa. Mistet derfor tilliten til ham etter få ganger. Jeg følte meg etter hvert meget dårlig behandlet og misforstått. Syns også han virket empatiløs og litt arrogant. Sånn ovenfra-og-nedad holdning, var den følelsen jeg fikk. Så jeg byttet derfor til et annet legekontor.

Meget oppegående lege :-)

Lege: Camilla Kallestad Skrevet

En fastlege som gidder å høre «hele historien» , en som bryr seg. Støttende og ellers raskt med undersøkelse og behandling - forslag :-)

Bergens beste lege?

Lege: Camilla Kallestad Skrevet

Ingen over. Camilla er best.
Uten tvil.
Men resepsjonen er svært kritikkverdig. Henviser raskt til legevakt som henviser tilbake til fastlege. Trenger mer opplæring i pasientbehandling.

Fantastisk lege

Lege: Åse Sandnes Skrevet

Har hatt henne som fastlege i snart 10 år og hun er den beste fastlegen jeg har hatt. Lyttende og omsorgsfull og jeg opplever at jeg alltid blir tatt på alvor som pasient. Kunnskapsrik og profesjonell og flink til å henvise videre ved behov.

Eneste minuset er at legekontoret har noe ventetid på timer, bortsett fra akutttimer.

Glemsk, dårlig kommunikasjon og blir ikke hørt.

Lege: Sverre Hallstein Oma Skrevet

Husker ikke hva som ble utført ved forrige legebesøk ved samme sykdomsforløp. Sykdommen ble heller ikke tatt på alvor etter gjentatte legebesøk. Byttet deretter til ny lege.