Nidelven Legesenter AS

Kjøpmannsgata 31 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Nidelven Legesenter AS

Flink og hyggelig lege

Lege: Sven Midelfart Skrevet

Jeg opplever Sven Midelfart som en hyggelig og grundig lege som tar alle mine spørsmål på alvor og som alltid viser forståelse og mye kunnskap. Han bruker mye tid på å forklare ting, noe som noen ganger kan være litt forvirrende og litt mye informasjon på en gang, men i det store og det hele ser jeg på det som en positiv ting at han tar seg tid til å forklare hvorfor kroppen oppfører seg som den gjør og hvordan man kan behandle det. God på oppfølging og henvisninger og har en fin retorikk i dialog med pasienten; både direkte og betryggende. Jeg får alltid time innen et par dager, og det er alltid en hyggelig opplevelse

Anbefales. En veldig god fastlege, faglig og mellommenneskelig interessert

Lege: Sven Midelfart Skrevet

Har hatt Sven Midelfart som fastlege i 6 år nå og bytter kun pga flytting. Har vært veldig fornøyd og vurdert å beholde ham til tross for lang reisevei. Veldig åpen og imøtekommende, føler at han "ser deg" som pasient. Jeg har ikke hatt noen konkrete fysiske/medisinske plager, men er hypokonder og føler at han har tatt meg på alvor og behandlet meg med respekt. Undersøkt ting som kunne vært reelle og ellers beroliget meg på en god måte. Virker faglig oppdatert, og har aldri avfeiet noen av spørsmålene mine, men heller sjekket ting ut. Ellers har jeg alltid fått time når jeg har trengt det (men med unntak av en sykmeldingstime grunnet influensa har jeg aldri trengt timer på kort varsel, men alltid fått time når jeg har ønsket det).

Flott lege

Lege: Sven Midelfart Skrevet

Ærlig og imøtekommende, en lege som vet forskjell på sykdom og latskap!

Den mest samvittighetsfulle og hyggelige legen jeg har hatt

Lege: Sven Midelfart Skrevet

Faglig dyktig, oppdatert, effektiv - og ikke minst empatisk og hyggelig! God kommunikasjon, flink , løsnings-orientert og meget hjelpsom! Anbefales!!

kjempe grei lege!

Lege: Sven Midelfart Skrevet

Synes han er veldig grei å gå til, han er hyggelig, skaper en trygg stemning og hører på det en sier. Han tar ting på alvor og har som regel alltid en løsninig på problemene. Tar seg tid til å bli kjent med pasienten og gjør det veldig mye lettere å gå til legen. I tillegg får en time kjapt!