Arkaden legesenter

Skippergata 31 0154 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Arkaden legesenter

Super

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Yngvild Stokke er en super lege. Jeg hadde et for meg pinlig problem jeg grudde meg svært til å ta opp med lege. Hun behandlet det som den naturligste sak i verden og dømte meg ikke. Det var utrolig befriende og jeg var enormt lettet da jeg gikk fra konsultasjonen.

Hun er lett å snakke med og ser deg som pasient, ikke som et kasus. Villig til å diskutere løsninger med deg og lar deg komme til orde. Kan nesten ikke tenke meg en bedre lege!

Jeg er blant dem som i dag dessverre ikke lengre har henne som lege, så jeg skal ikke uttale meg om hvordan ventetidene er nå. Men; hun er verdt å vente på!

Trygg og omsorgsfull

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Oppleves som trygg og omsorgsfull. Hun er lydhør, tar seg tid til å høre på deg og tar deg på alvor. Oppleves som erfaren og kompetent.

Damene på forkontoret får poeng 10 av 10 mulige.

Anmeldelsen baseres på flere konsultasjoner.

Den beste legen noen sinne!

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Jeg får ikke skrytt nok av Dr. Yngvild Dovland Stokke. Hun er trygg, omsorgsfull, varm og bryr seg oppriktig om pasientene sine. Hun har hjertet på riktig plass og vet å bruke intuisjon og erfaring i behandlingen av pasientene sine.
For ikke lenge siden fikk hun ansatt en fastlege til på legekontoret og i den anledning ble en del av Dr. Dovland Stokkes pasienter automatisk overført til den nye fastlegen. Jeg var blant de som fikk tildelt ny lege, og det var litt utfordrende å plutselig skulle forholde seg til en ny fastlege, men jeg skjønner godt at Dr. Dovland Stokke var nødt til å redusere pasientlisten sin for å kunne tilby samme gode tilstedeværelse og oppfølging av pasientene sine også fremover. Ingen er tjent med at fastlegen arbeider døgnet rundt som Dr. Dovland Stokke har gjort i flere år.
Det har vært helt fantastisk å kunne forholde meg til en fastlege som Dr. Dovland Stokke i mange år. Hun er gull fra ende til annen.

Så må jeg jo skyte inn at min nye fastlege Dr. Philip Strindberg viser seg å være en fin fastlege han også.

Totalt sett et flott legekontor med svært kompetente leger og et trivelig personale som til og med evner å ta blodprøver av min mildt sagt hysteriske tenåringsdatter med sprøyteskrekk... :-)

Oppriktig interessert

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Jeg opplever Yngvild Dovland Stokke som en lege som er oppriktig interessert i sine pasienter. Hun er lydhør, kunnskapsrik, intelligent og handlekraftig. Jeg har gått hos hennes en del år og føler meg særdeles godt ivaretatt og fulgt opp. Det øvrige personalet på legekontoret er også svært kompetente og imøtekommende.

Falskt

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Lege som helt enkelt inte bryr sig om sin patienter genuint, gör sin jobb och går hem. Ger ett intryck av omtanke och personligt möte, öppnar sig och verkar som hon bryr sig, stämmer inte i verkligheten. Enormt besviken och ledsen på det här legekontoret efter att ha gått där flera år och vart nöjd och känt mig trygg, obehagligt!