Arkaden legesenter

Skippergata 31 0154 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Arkaden legesenter

Utrolig flink og lyttende lege.

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Lytter, engasjerer, smiler og er meget flink lege som behandler deg med respekt og en god oppfølgning. Gir deg riktig medisin og prøver å gi beste service.

Fantastisk lege

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Yngvild er en fantastisk lege og person. Faglig kompetent, empatisk og medfølende. Hun har rett og slett vært livreddende for meg og min helse. Hun gjør så mye mer enn stillingen hennes tilsier. Det er jeg evig takknemlig for.

Hun er fantastisk

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Hun er rett og slett fantastisk! Hun tåler harde tilbakemeldinger, hun kan sette grenser for seg selv. Allikevel er hun nesten over grensen empatisk og engasjert. Jeg fikk et svært uventet behov for assistanse fra fastlegen og hun mer en dekket det behovet. Hun er kunnskapsrik på de fleste områder og hun vet akkurat hvordan hun skal skrive til andre instanser for å få igjennom viljen sin og pasienten sin.
Jeg stoler fult og helt på henne og deler selv det jeg trodde jeg aldri ville dele eller ha behov for å dele med henne.

De som jobber i resepsjonen/lab'n er også kunnskapsrike, flinke og hyggelige!

En sjelden god lege!

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Har flere kompliserte diagnoser og derfor et stort behov for helsetjenester. Dette innebærer hyppig kontakt med ulike avdelinger i spesialisthelsetjenesten i tillegg til fastlegetjenester. Da er Yngvild god å ha. Det hadde vært fryktelig slitsomt uten en fastlege som henne. Hun tar tak, ordner opp, er faglig svært dyktig og et medmenneske du blir glad i. Hun er helt fantastisk, på alle måter.

Det samme gjelder resten av legekontoret. Det er alltid hyggelig. Selv om hun har litt ventetid, opplever jeg alltid at dersom det er noe som haster, så ordner de opp!

Svært god for kronisk syke

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Jeg har hatt Yngvild som lege i mange år, og er strålende fornøyd! Jeg er en person som i utgangspunktet ikke liker å gå til leger fordi den tidsklemma de er i gjør at man lett føler seg til bry. Med Yngvild var det aldri et problem, hun er dyktig på å koble med pasientene, ta dem på alvor og skape en avslappet atmosfære. Hun byr på seg selv og virker oppriktig interessert i pasientene sine. Rett og slett den beste legen jeg har hatt!
Kort etter at jeg fikk henne som lege, fikk jeg en kronisk sykdom, ME. Da var Yngvild gull verdt å ha. Hun sørget for at jeg fikk komme til utredning på et sykehus, slik at jeg etter hvert fikk en grundig diagnose, hun ba meg komme til henne 1 gang i måneden for oppfølging, og jeg opplevde at hun talte min sak hos NAV, slik at jeg slapp å få ytterligere stress i min situasjon eller bli henvist til tiltak som bare ville stjele min energi. Hun er derfor en lege jeg absolutt vil anbefale for alle, og ikke minst folk med kronisk sykdom.
Nå er jeg dessverre ikke på lista hennes lenger på grunn av reduksjon i antall pasienter, men jeg kan ikke understreke godt nok hvor mye det betydde for meg å ha henne som lege i den perioden av livet mitt.