Kvam Legesenter

Mekveien 13A 6411 Molde

Siste vurderinger av behandlere ved Kvam Legesenter

Kjempefornøyd! :-)

Lege: Tilde Camilla Svela Skrevet

Svela har alltid god tid til pasientene sine. Hun utstråler varme og interesse, noe som senker skuldrene under legebesøket. Jeg har alltid følt meg sett og tatt vare på de gangene jeg har bedt om hjelp fra henne. God til å lytte.

Spesielt flink med barn, glemmer ikke da hun sang en sang (om igjen og om igjen) for å holde humøret oppe på datteren min under en behandling. Svela er en lege med mye overskudd! :-)

Selv om man må sitte litt på venterommet, så venter man ikke forgjeves, dette er en lege som leverer!

et godt menneske

Lege: Gunnar Berland Skrevet

Gunnar Berland oppleves som svært inntonet og faglig engasjert. Han er en god person å møte i vanskelige situasjoner.Han er også svært trygg ved G.U-undersøkelser og har med sin lange fartstid som fødselslege mye å tilby gravide og nybakte mødre. Også psyksisk helse blir ivaretatt av denne legen.

Dårlig opplevelse

Lege: Oddrun Synnøve Vingen Skrevet

Jeg byttet fastlege til Vingen da jeg flyttet til Molde, og har bare hatt dårlige opplevelser. Jeg måtte ha uttømmende legeattest til studier, og ga beskjed om dette da jeg bestilte time. Jeg måtte likevel komme tilbake tre ganger, siden hun ikke hadde funnet fram utstyret hun skulle bruke til legetimene. Jeg måtte betale for alle tre timene, så det ble jo mye dyrere enn det kunne ha vært. Det virket som at hele undersøkelsen var et ork for henne. I tillegg begynte hun å foreslå andre studier jeg heller kunne søke. Dette var på min første time med henne (!!), og hun hadde da ingen kjennskap til meg.

Etter dette har jeg kun vært til henne én gang, og fikk da beskjed om at en halvtimes gåing hver dag ville løse problemene mine. Hvis ikke kunne hun skrive ut noen piller. Jeg byttet fastlege etter dette og er utrolig glad for det!

Super

Lege: Tilde Camilla Svela Skrevet

Har alltid følt meg sett og hørt hos Tilde. Selv om køen er aldri så lang utenfor, har jeg ikke følt at hun har stresset seg igjennom timen. Hun er flink til å forhøre seg med andre. Noe jeg setter stor pris på. Heller en lege som søker hjelp og råd hos andre. En en lege som tror den vet alt. Har altid fått god råd og behandling hos Tilde. Både jeg og barna.

Den beste jeg har hatt

Lege: Tilde Camilla Svela Skrevet

Tilde er interessert og serviceinnstilt. Hun kan mye om mangt, men er hun i tvil er hun flink til å henvise videre. Jeg har alltid følt meg velkommen hos henne og har alltid en følelse av at hun er opriktig interresert. Desidert den beste legen jeg noen gang har hatt!