Kvam Legesenter

Mekveien 13A 6411 Molde

Siste vurderinger av behandlere ved Kvam Legesenter

Uvurderlig oppfølging;

Lege: Oddrun Synnøve Vingen Skrevet

Hatt et tungt år med mye sykdom. Flott og hjertevarmende oppfølging! Riktige henvisninger videre der dette trengtes. Også mange gode råd i forhold til kosthold, vitaminer og mineraler for å gjøre hverdagen bedre.

Godt fornøyd

Lege: Pål Thomas Kjeldahl Høstmælingen Skrevet

Ingenting å utsette på behandlingen. Han fremstår som kunnskapsrik og serviceinnstilt, kort ventetid.

Griper inn med trygg hånd når det står om alvor.

Lege: Oddrun Synnøve Vingen Skrevet

Oddrun er en fantastisk fastlege. Jeg har hatt henne i flere år og hon er dyktig på hverdagsmøte og dyktig til å sende videre om det trengs. Jeg er meget fornøyd med henne. For en stund siden ble jeg alvorlig syk og hun grep inn og fikk ringt etter ambulanse. Hun fulgte opp underveis på sykehuset og etter jeg kom ut igjen. Så glad for at jeg har henne.

Transfobisk

Lege: Gunnar Berland Skrevet

Holdningene hans overfor transpersoner er virkelig ikke ok. Jeg orker ikke gå inn i detaljer om besøket mitt, men det var langt fra hyggelig.
Er du trans og trenger gynekolog bør du dra et annet sted.

Beste fastlegen i Molde!

Lege: Oddrun Synnøve Vingen Skrevet

Endelig, etter mange års leiting, fikk jeg en engasjert og empatisk fastlege som lytta og forsto. Følger opp alle henvendelser. Og beroliger ved behov. Superfornøyd, nå føler jeg meg 💯 % trygg.