Hareid Legesenter

Hjellebakken 10 6060 Hareid

Siste vurderinger av Hareid Legesenter

Veldig fornoyd

Lege: Vidar Vollsæter Skrevet

beste legen jeg har vart hos.
jeg kan komme med flere plager eller flere sporsmal og faar alltid svar og gode raad. hvis min kone er med og hun har noe hun vil sporre om faar hun alltid svar og hjelp. Mener ogsaa han er veldig faglig sterk, og holder seg oppdatert om nye metoder eller medisiner eller alternative behandlings metoder. For osd er han som en familie lege vi kan snakke om alt og faa raad om ting vi ikke klarer snakke med andre om.

Trygg og grundig

Lege: Sigurd Vålandsmyr Holen Skrevet

Legen tek seg god tid til pasienten, han fremstår som lyttande og interessert i pasienten.
Han har god faglig kompetanse, og man føler seg trygg på at han veit kva han gjer.

Flink til å kommunisere med barn, han snakkar ikkje over haudet til barnet men henvender seg direkte til han/ho.

Veldig arrogant og uhøflig

Lege: Nataliya Vorotnyak Overå Skrevet

Var misfornøyd over å måtte betale over 200kr for et 15 minutters småprat hvor hun bare søker opp alt på nett, måtte opplyse henne flere ganger angående medisiner hun trudde var reseptfrie eller varighet av forskjellige behandlinger siden hun mente at hennes pasienter ikke hadde opplevd noe slikt før og at "alle må være like". Jeg forklarte til henne at jeg ikke har sovet i mer en 2-4 timer per natt i noen uker no pga smerte men hun sa at jeg måtte helst kontakte en annen lege viss jeg ville ha hjelp med dette siden hun var imot medikamenter. Jeg forklarte til henne at jeg hadde betalt lang over 2000kr i lege og medisin kostnad pga smerte men likevel mente hun at jeg var på riktig vei ved å ta paracetamol og ibuprofen og at det finnes flere som har det mye verre en hva jeg gjorde. Til slutt så sa hun at hun måtte bare ta en telefon (privat mobilen hennes ringe gjennom hele legetimen min som varte i et kvarter) hun tok siden den og fortalte meg at vi var ferdig og jeg spurte henne om hun virkelig mente det? måtte jeg virkelig betale 250kr for 15min hvor jeg ikke fikk hjelp (er student som jobber og betaler hybelleilighet selv og har ikke råda til alle disse legekostnadene og medisinkostnadene som er t.o.m. reseptfrie) hun svarte ja vi er ferdig god bedring hade. Følte meg egentlig som at jeg ble kastet ut av legetimen min he aldri opplevd ei så arrogant og uhøflig dame som virker som at hun er flink på sitt felt om hun hadde tiden til å

Nataliya Overå

Lege: Nataliya Vorotnyak Overå Skrevet

Beklager at alle er ikke god til norsk eller norsk kunnskap som DERE , Møtte deg på gangen og spurte om legeerklæring til datter min, min feil var a si "DU, angående legeerklæring". DU Svarte " Jeg heter ikke du."..... og så kom nokre andre ting som jeg legger ikke her ned

At angripe meg på den måte som du gjorde hører ikke til en høflig ansatt eller kem som helst. Men a ta det videre mens du snakkede med datter min, der som du spurgte om jeg altid var så uhøflig. Er helt feil . a bli dømt ut fra ordet DU til en lege, kan vera feil av meg å si og beklager jeg dette , men tenk deg om før du svarer på den uhøflige måte mvh

Nøya og følge godt opp!

Lege: Nataliya Vorotnyak Overå Skrevet

Fikk brystbetennelse og fikk ikke ut noe melk fra puppen. Hun var nøyen med både medikament, undersøkelse og dobbeltsjekket med informasjon fra nettet. Følte jeg var i svært gode hender. Hun er utrolig dyktig.