Eidsvåg Legekontor DA

Vollane 1 5105 Eidsvåg i Åsane

Siste vurderinger av behandlere ved Eidsvåg Legekontor DA

Kunne ikke bedt om bedre lege!

Lege: Regin Hjertholm Skrevet

Hjertholm er enormt dyktig og meget erfaren. Han tar seg alltid god tid og er flink til å lytte! Jeg føler meg utrolig godt ivaretatt, og allerede i ung alder har Hjertholm allerede hjulpet meg gjennom flere utfordringer. Jeg ville aldri byttet fastlege! Noen ganger er det litt vanskelig å komme til, ettersom han er en populær lege, men i de tilfellene er det alltid mulig å få en hastetime hos en av de andre på legekontoret om man ikke har tid til å vente. Topp score til både Hjertholm og resten av Eidsvåg legekontor.

Fantastisk førsteinntrykk

Lege: Regin Hjertholm Skrevet

Var hos Regin Hjertholm i dag og følte meg godt ivaretatt og blir tatt seriøst, det er godt å endelig finne en lege man føler seg vel med! Og personalet som ellers jobber der er svært hyggelige, og flotte lokaler!

Han gir seg tid til å høre på deg.Føler meg veldig trygg.

Lege: Regin Hjertholm Skrevet

Han er tilgjengelig når jeg trenger han enten på telefon eller at jeg får en time,han har flinke medhjelpere som også tar godt vare på meg.

Lytter

Lege: Regin Hjertholm Skrevet

Dette er legen som lytter. Veldig flink. Han er unormalt flink og interisert i mennesker

Erfaren, dyktig og empatisk

Lege: Regin Hjertholm Skrevet

Jeg har hatt Hjertholm som lege i nærmere 20 år. Med andre ord har jeg møtt ham ved mange ulike situasjoner, Dette er legen som ser deg, som gjør det lille ekstra for å møte pasientene sine med respekt og ydmykhet. Han er grundig, og henviser videre der det er nødvendig. Han er kjent i Åsane som en svært dyktig lege. Jeg har ennå til gode å møte noen misfornøyde pasienter som har gått til ham.
Han tar seg god tid til de pasientene som behøver det, dermed kan det til tider være en del ventetid. Men det er absolutt verd å vente på en lege som kan jobben sin!

Det positive inntrykket forsterkes av det alltid hyggelige og hjelpsomme personalet på legekontoret.