Torridal Legekontor

Setesdalsveien 277 4618 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Torridal Legekontor

Nedlatende og lytte ikke på pasient

Lege: Linda Farstad Skrevet

Hun sier og snakke det hun vil, hun orker/vil ikke høre på pasient. Ikke bare engang, det er flere ganger det skjedde. Har lite evne til å gi omsorg og er opptatt av å skrive ned mer enn å høre på hva du lide med.

En dyktig og god lege

Lege: Morten Lossius Skrevet

Morten Lossius er en helt unik Lege ,jeg føler meg tatt på alvor ,han lytter og han kjemper og står på for deg som pasient og dine rettigheter.
Han er faglig dyktig og også forståelsefull når det kommer til psykisk helse .

Slutt å himle med øyene.

Lege: Linda Farstad Skrevet

Etter siste legetime søker jeg støtt og stadig etter ny.

- ble avbrutt når jeg prøvde snakke
- himling med øynene
- tunge sukk
- uhyggelig kroppsspråk

Jeg er en voksen kvinne, å hadde et problem, som en lege kan hjelpe med. Endte med en preken på 10 minutter som gjorde meg til verdens minste menneske. Jeg skjemtes når jeg gikk ut der i fra.
Dette unner jeg ingen å føle fra sin fastlege. Jeg kom ikke til oppfølgningstimen.

Anbefaler ikke Linda som lege, til noen.

Nedlatende

Lege: Linda Farstad Skrevet

Opplever Linda som nedlatende og tar meg som pasient useriøst. Hun utsetter ønskene uten grunn, noe som bare ender i flere uønskede timer på dette legekontoret. Da jeg ønsker henvisning til gynekolog, vil hun ikke gjøre dette før hun har en bedre forståelse av sykdomsbildet, og slår fort ned dersom jeg spør om hva grunnen til dette er. Ved mange spørsmål himler hun med øyene og sukker, noe som gjør det særlig ubehagelig å være pasient her. Blitt sånn at jeg gruer meg til å dra til time, hvor jeg enda står på venteliste til andre.

MISFORNØYD

Lege: Linda Farstad Skrevet

Veldig ovenfra og ned holdning. Føler meg dum når jeg spør om spørsmål, da hun rister på hodet, sier at det jeg føler ikke er sant. Må gå med samme problemet typ 4 ganger før hun faktisk tror på problemet. Veldig lite sympati, og tror veldig lite på pasienten.
Eneste grunnen til at jeg går til henne er fordi hun er den eneste kvinnelige legen.