Hanadalen Legesenter AS

Telefonnummer400 04 498400 04 4 ...
Hanaveien 17 4327 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Hanadalen Legesenter AS

Bedre fastlege kunne jeg ikke fått........

Lege: Inger Hovland Oftedal Skrevet

Utrolig kunnskapsrik og alltid nysgjerrig på nye ting. Etter å ha vært pasient i mange år, vet jeg at jeg kunne ikke vært mer heldig enn å komme til henne. Lyttende, interessert og inkluderende, jeg føler alltid at "pasienten" er i fokus. Og - Inger Klippen sender oss videre til spesialister - (en blir ikke avspist med tablettkur og dette går nok over) om/når alvoret setter inn.

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: Hanne May Helvig Hetland Skrevet

Er flink til å snakke åpent og profesjonelt om helsetilstanden og hva som er med på påvirke helsen. Jeg opplever henne som en kompetent lege.

Super lege

Lege: Åsne Hagalid Skrevet

Åsne har vært til en enorm god hjelp gjennom flere tøffe år. Er lyttende og forståelsefull. Ser mennesket. Setter i gang henvisninger der det trengs.Er rett og slett en fantastisk lege

Beste legen i landet

Lege: Inger Hovland Oftedal Skrevet

Utrolig dyktig, snill og omsorgsfull person, du kommer på besøk å er kansje syk og gretten, men drar ut derifra med et smil! #ingerklippenforstatsminister

Upersonlig lege med snevert syn

Lege: Åsne Hagalid Skrevet

Det er enklere å få audiens hos kongen en å få en time. Har vært legens "pasient" i ti år, men når jeg ringer å trenger tid, så kan jeg fort måtte vente i 3-4 uker.