Øyehelseklinikken

Ole Vigs gate 32E 0366 Oslo

Siste vurderinger av Øyehelseklinikken

Veldig imponert

Lege: Sten Ræder Skrevet

Jeg har lenge slitt med tørre øyne og dårlig tåreproduksjon, og har strevd lenge med å få god hjelp i det offentlige.
Jeg er meget imponert over den raske og bra hjelpen jeg har fått hos Dr. Ræder på Øyehelseklinikken. Han tar seg god tid og er svært nøye med å undersøke øynene, og forklarer på en god og forståelig måte.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Sten Ræder Skrevet

Føler meg godt ivaretatt og blir forklart om
tilstanden på øynene på en god og forståelig måte.
Klinikken ligger også lett tilgjengelig for offentlig kommunikasjon.

Kunnskap - Forståelse - Respekt

Lege: Sten Ræder Skrevet

Har gjennom flere år regelmessig benyttet meg av den kompetanse som Sten Ræder besitter. Det er et før og et etter at jeg begynte hos han. Her har jeg fått den beste hjelp og oppfølging.
Jeg ble i sin tid henvist hit av min dyktige optiker, og er henne evig takknemlig.
Den medisinskfaglige kunnskap; Opplevelsen av at det nyeste innen forskning på øye blir implementert i behandlingen.
For meg er det viktig å vite at jeg er velkommen til å kontakte Ræder om noe uforutsett skulle oppstå. En trygghet i en hverdag med tørre øyne. En lege på tilbudssiden som er der for meg.
Det må også nevnes at klinikken er lett tilgjengelig med universal utforming og nærhet til kommunikasjon.
Det er kvalitet over stedet.

Godt ivaretatt på Øyehelseklinikken

Lege: Sten Ræder Skrevet

Jeg har vært pasient ved klinikken noen år, siden jeg fikk påvist Tørreøyne. Har fått god hjelp, og oppfølging av Sten Ræder hele veien. Går også til kontroll 2 ganger i året. Her er det god kunnskap om Tørreøyne, og føler meg veldig trygg her. Gode forklaringer på hva talgkjertelsvikt er, og hvilken behandling som er viktig å gjøre selv, for å oppnå best mulig resultat. I mitt tilfelle holdes det stabilt.

Trygg og profesjonell

Lege: Sten Ræder Skrevet

Ræder er en lege med oppriktig interesse for tørre øyne. Jeg skulle ønske det fantes flere som han, det er rett og slett skikkelig synd at man ikke kan få hjelp mot tørre øyne i det offentlige helsevesenet.

Ræder virker å kunne sitt fag, og jeg har endelig fått hjelp mot mine vonde øyne. Anbefales.