Øyehelseklinikken Oslo

Sørkedalsveien 10d 0369 Oslo

Siste vurderinger av Øyehelseklinikken Oslo

Trygg, kunnskapsrik lege

Lege: Sten Ræder Skrevet

Har hatt tørre øyne i mange, mange år. De øyelegene jeg var hos sa: Bruk tårevæske. Det lindret i 1 minutt, men hjalp ikke i lengden. Da fant jeg plutselig Tørre øyne klinikken og Dr Ræder på nettet og har gått hos ham siden. Han har reddet øynene mine. Kan absolutt anbefale ham og klinikken. Han kan kanskje være litt mer snakkesalig og forklare ting, men får alltid svar når jeg spør.

Løsningsorientert og profesjonell

Lege: Tor Paaske Utheim Skrevet

Jeg har hatt problemer med tørre øyne/kløe i litt over 1 år, og prøvd å få hjelp hos flere forskjellige øyeleger, uten resultater. Ble til slutt anbefalt tørreøyneklinikken og etter 4 IPL lysbehandlinger er problemene borte. Veldig fornøyd!

Fantastisk

Lege: Sten Ræder Skrevet

Beste øyelegen jeg har hatt. Trygg og dyktig; etter mange år uten hjelp, fikk jeg behandling som virker.

Profesjonelt

Lege: Tor Paaske Utheim Skrevet

Jeg anbefaler dr. Utheim ved Tørreøyneklinikken og hans team på det varmeste. Deres behandling har gitt svært gode resultater på mine øyne. Teamet er svært profesjonelle og strekker seg langt for at behandlingen skal oppleves så skånsom og komfortabel som mulig. I behandlingsperioden har de vært fleksible når det kommer til behandlingstider med åpningstider både dag og kveld.

Meget fornøyd

Lege: Tor Paaske Utheim Skrevet

Jeg har nå gjennomført 4 behandlinger og 2 konsultasjoner hos tørreøyneklinikken og Dr. Utheim - og jeg sitter igjen med et veldig godt inntrykk av hele teamet der. Mine plager har blitt mye bedre, og vi er fortsatt kun halvveis i behandling.

Det er kort ventetid, effektive behandlinger og rundene der oppleves som trygge. De har også åpningstider i helgene, som gjør at man kan få gjennomført behandlinger akkurat når det måtte passe.

Gir min sterkeste anbefaling!