Øyehelseklinikken Oslo

Sørkedalsveien 10d 0369 Oslo

Siste vurderinger av Øyehelseklinikken Oslo

Hyggelig, imøtekommende, kunnskapsrik

Lege: Tor Paaske Utheim Skrevet

Meget fornøyd med oppnådde resultater. Kom inn med sviende, vonde øyne. Etter 5-6 behandlinger var det ingen ubehageligheter lenger.

Utrolig fornøyd

Lege: Tor Paaske Utheim Skrevet

Etter mange år med store plager med rennende øyne hvor det meste er forsøkt, er jeg så utrolig fornøyd med lys/varme behandlingen som Tørrøyeklinikken har gjort for meg. Jeg har mye mindre plager med rennende øyne og dette har forbedret livskvaliteten min veldig. Tusen takk, og mine varmeste anbefalinger til alle med samme plager

Hyggelig, interresert og kunnskapsrik

Lege: Tor Paaske Utheim Skrevet

Jeg fikk tørre øyne ca 2014. Fikk lite hjelp hos vanlig øyelege. Fant fram til Øyehelseklinikken på nettet og bestilte time. Jeg fikk anbefalt Blephasteam fuktkammerbriller. Har brukt disse morgen og kveld samt tårevæske på dagtid.Øynene ble gradvis bedre. I mai 2022 foreslo Tor Utheim Intense Pulse Light. Etter 6 behandlinger ble øynene bra, og jeg er kvitt alle plager. Bruker fortsatt Blephasteam og tårevæske forebyggende.

Profesjonell øyelege

Lege: Tor Paaske Utheim Skrevet

Fantastisk fornøyd med Tor Paaske Utheim og Tørreøyneklinikken. Profesjonalitet i verdenstoppen. Hyggelige, lyttende og meget serviceinnstilt. Anbefales!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Tor Paaske Utheim Skrevet

Har slitt med tørre øyne over lengre tid- oppsøkte forskjellige steder og ulike behandlinger hjalp kun en viss periode.

Oppsøkte denne klinikken- professor Utheim la frem ulike behandlingsplan som var troverdige. Ved hjelp av IPL og øyedråper føler jeg meg 90% bedre.