Øyehelseklinikken

Ole Vigs gate 32E 0366 Oslo

Siste vurderinger av Øyehelseklinikken

Fantasisk dyktig OG empatisk

Lege: Øygunn Aass Utheim Skrevet

Øygunn Utheim er usedvanlig dyktig (har både legeutdanning med spesialisering i øyne og har også Ph. D. i feltet). Undersøkelsen hos henne er grundig slik at man kan føle seg helt trygg på resultatet og tilbakemeldinger. Hun har solid legekunnskap fra et bredere/helhetlig perspektiv, ikke bare øynene, og klarer å se andre helseproblemer en kan ha i sammenheng. Men ikke nok med det, hun er også en utrolig sympatisk person. Hun viser all den empatien man kunne håpe at en lege skal ha, og mer! Hun tar seg tid til å forklare og svare på alle spørsmål man måtte ha. Det kan hende man må vente litt ekstra, nettop fordi hun tar den tiden som trengs--men det vel verdt å vente, det skjønner du når det er din tur! Deler av undersøkelses-/resepsjonensområdet kunne vært bedre adskilt fra venteværelset, men de har masse moderne utstyr og litt for lite plass. Men det er ikke det vesentlige her, kvaliteten mer enn veier opp og lokalisering rett i nærheten av T-bane, trikk og buss er supert. Og selv om klinikken ikke har refuskjonsavtale er det vel verdt å betale mer enn vanlig egenandel!

Kunnskapsrik og empatisk

Lege: Sten Ræder Skrevet

Jeg er veldig takknemlig for at Ræder tok seg tid til å sette seg inn i min øyesykdom og finne diagnosen. Etter flere år med smerter, dårligere og dårligere syn, desperasjon, flere konsultasjoner med andre øyeleger som ikke fant ut noe og ting ble bare verre, så fant jeg Ræder tilfeldig ved søk på nettet. Da jeg kom til han, forsto han min situasjon og hadde stor kunnskap om øyesykdommer og satte i gang behandling straks. Jeg er så takknemlig for den hjelpen han har gitt meg, og at jeg har fått et bedre liv med bedre syn.
Tusen takk, Sten!!

Proffesjonell og kunnskapsrik

Lege: Sten Ræder Skrevet

Sten Ræder har nå i flere år gitt meg en meget profesjonell behandling, samt gode råd og god oppfølging. Han har gjort at mine tidligere store plager med tørre øyne er kraftig redusert. Jeg har fått en mye bedre livskvalitet og er evig takknemlig for denne hjelp og for at øyespesialister i Tromsø tipset meg om Sten Ræder.

Kunnskapsrike helter

Lege: Sten Ræder Skrevet

Er evig takknemlig for at jeg fant øyehelseklinikken for snart to år siden. Etter lange dager med uvitenhet om at jeg hadde ett stort tilfelle av tørre-øyne, og utallige mange besøk hos øyeleger, leger, optikere så møtte jeg en fantastisk og imøtekommende dame på "Ditt apotek, medicus plesner" Som anbefalte meg denne helten (Sten Ræder), og klinikken. jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om det ikke fantes en slik klinikk i Norge. Sten Ræder, du er en alfa i ditt område og vi trenger mere mennesker & personligheter som deg
Takk.

Trygg og god behandling

Lege: Sten Ræder Skrevet

For en som har slitt med tørre øyne i årevis uten noen større interesse fra legehold, var det fantastisk å komme til øyelege Sten Ræder og Tørreøyneklinikken for 6 år siden. Her var det endelig forståelse og hjelp å få. Nå går jeg til årlig kontroll og føler meg trygg, godt ivaretatt og sikker på at jeg til enhver tid får den mest effektive behandlingen for mine øyne.