Øyehelseklinikken Oslo

Sørkedalsveien 10d 0369 Oslo

Siste vurderinger av Øyehelseklinikken Oslo

Kunnskapsrike ansatte.

Lege: Sten Ræder Skrevet

Operert for grå stær i mars av kirurg Dansom V. Muttuvelu. Har « kastet» brillene og ser like godt på nær og fjern avstand.
Alle ansatte var imøtekommende og serviceinnstilte.
Anbefaler Øyehelseklinikken for alle som « ønsker et nytt syn på tilværelsen» , simply the best!

Trygg og informativ

Lege: Sten Ræder Skrevet

Profesjonell og service innstilt øyelege i godt og veldrevet kontor.
Meget hyggelig betjening. Moderne og effektiv drevet lege senter. God tilgjengelighet og vennlig og hjelpsom.
Effektiv med god kompetanse.

Imponerende proff

Lege: Sten Ræder Skrevet

Årsaken til at jeg konsulterte Dr. Sten Ræder var at jeg ble henvist til Øyehelseklinikken av mitt forsikringsselskap, Vertikal Helse. Det hadde oppstått plager på det ene øyet mitt etter en grå stær operasjon for tre år siden, som tydeligvis ikke var vellykket. Blant annet hadde heg fått skjevhet på hornhinnen. Dr. Ræder fremsto som både profesjonell og grundig. Han hadde klare formeninger om hva som måtte gjøres for å få bukt med plagene mine, og jeg ser frem til videre oppfølging.

Hyggelig personale, god hygiene og effektiv behandling.

Lege: Tor Paaske Utheim Skrevet

Alle ansatte er hyggelige og hensynsfulle, de prøver å møte dine behov og forstår at du kan ha uforutsette hendelser. Lokalene er fine og rene, hygienen under behandlingene føles å være av god kvalitet og nær T-banen. For meg hadde behandlingen veldig raskt effekt etter at den startet og i dag har jeg ingen problemer overhodet.

Alt føles profesjonelt, det eneste jeg kan tenke på som ville ta en stjerne ned er at telefontidene er ganske korte i tilfeller der du kanskje lurer på noe.

Siden jeg fikk hele behandlingen gjennom forsikringen kan jeg ikke kommentere priser, men jeg trengte aldri å tenke på noe slikt da alt ble håndtert mellom klinikken og forsikringsselskapet.

Et nytt syn på verden

Lege: Sten Ræder Skrevet

Fra første henvendelse pr telefon til avsluttet behandling. Har det hver en svært hyggelig og behagelig opplevelse. Når man kommer inn døren på klinikken, får man en hyggelig mottakelse. Videre i min ferd på klinikken, har jeg blitt tatt hånd om av svært kompetente og hyggelige mennesker. Tusen takk.