Hof Legesenter DA

Voldshagan 2 3090 Hof

Siste vurderinger av behandlere ved Hof Legesenter DA

Omsorgsfull lege

Lege: Gro Flateland Ahlberg Skrevet

Når du er inne hos henne er hun der for deg. Faglig dyktig, utstråler trygghet. Som gammel gutt føler jeg meg så ivaretatt.

Åpen,hyggelig og trygg

Lege: Gro Flateland Ahlberg Skrevet

Var hos henne da min vanlige lege ikke var der. Tok meg på alvor,og følte at hun så meg som pasient på en god måte.

Dyktig

Lege: Johanna Maarit Wedum Skrevet

Meget bra lege. Dyktige medarbeidere på kontor å lab. Kontoret legger stor vekt på smittespredning, hyggelig å komme inn her.

Bytte av lege

Lege: Gro Flateland Ahlberg Skrevet

Ja jeg har bytta lege, å er fornøyd . Nå har jeg fått legen i nærheten av meg. Jeg slepper å kjøre 2,5 mil for å komme til legen.

Lytter men sier lite, vanskelig å bedømme

Lege: Johanna Maarit Wedum Skrevet

Opplevdes som lyttende, men sier lite selv. Savnet osidig kommunikasjon, blir ukoselig stillhet, du får ikke spørsmål, blir bare sitende der, får kort "ja", "nei" eller "kanskje" hvis du lurer på noe og føles at du bare bruker tiden hennes og må kjappe deg å gå. Du får de prøvene du vil-må nesten være lege selv og stille diagnosen og vite hvilke prøver skal tas.
Elektronisk timebestilling via pasient sky er bare tull. Man må velge dato og cirka klokkeslett som passer og søke om ledi time, og fikk aldri den som passet meg og ble søkt, måtte alltid ringe og bytte timen, da vitsen av timebestillingen via pasientsky er borte. Resepter blir fort fornyet - dette fungerte alltid meget bra.
Har heldigvis ryddet med helsesekretær, fordig hun ene som jobbet der før var ikke kompetent.
Leste tilbakemeldingene her og valgte denne legen, men ble dessverre veldig skuffet.