Gransdalen Legesenter Drift AS

Gransdalen 29 1054 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Gransdalen Legesenter Drift AS

Reddende engel

Lege: Azitah Hosseini Skrevet

Var så heldig å bli tatt imot da min vanlige fastlege var sykemeldt over lengere tid. Følte meg godt mottatt, ble tatt alvorlig, oh følte at hun virkelig genuint var interessert i å hjelpe meg

Dårlig lytter og kverulerende

Lege: Azitah Hosseini Skrevet

Jeg opplever Hosseini som lite forståelsesfull og hun har ikke mye empati for meg som pasient. Jeg synes også at hun kverulerer mye og at hun er en dårlig lytter. Jeg har opplevd at hun blir sint dersom jeg har blitt «for krevende»som pasient. Det er tydelig at hun ikke har lang erfaring som fastlege og dette gir seg utslag i den behandlingen/hjelpen man får. Anbefaler ikke denne fastlegen, dersom man har behov for en lege som tar deg seriøst.

Legen Ikke interessert i å lytte til pasienten.

Lege: Azitah Hosseini Skrevet

Legen Ikke interessert i å lytte til pasienten. Snakker hele tiden om ikke relevante ting, og så er timen over.
Azitah Hosseini ble min fastlege den 01.07.2020.
Har hatt to 20 minutters timer over 2 uker august. Forlanger att en kun skal ta opp en ting ved hvert besøk. Har en tre ting en ønsker å bring opp skal en ha tre nye avtaler. Det ble med de 2 besøkene. Har nå fått en ny fastlege.

En dårlig lytter med feil fokus

Lege: Azitah Hosseini Skrevet

Søt, imøtekommende og tilsynelatende hyggelig, men hun er en dårlig lytte. Du bør helst ikke ha mer enn et helseproblem når du kommer til legen. Hvis det er et akutt problem som krever rask legehjelp, dra på legevakten! Det er minst 2 ukers ventetid på en hastetime. Hun har stor empati for alle som sitter på venteværelset, og jeg hadde satt pris på at hun viste samme omsorg for meg som pasient inne på legekontoret. Opplever henne som forutinntatt og kverulerende. Ser at hun fortsatt har mange ledige plasser på lista si. Etter hvert som listen fylles opp, vil det ta enda lengre tid å få time. Husk å planlegge når du skal være syk!

Ett Ord: Fantastisk!

Lege: Anders Østrem Skrevet

Forståelig at han har venteliste.
Jeg har hatt han som fastlege i omtrent 25 år.
Har hatt min del med utfordinger oppgjennom og han har hvert så profesjonell og så tillitsfull og lyttende hele tiden. Og mange ganger har jeg tatt meg i å lure på hvordan han gjør det. Da det må være ett ekstremt krevende yrke.
Nei altså, Hatten av altså! Gull verdt.
så gull verdt at jeg håper hat tar seg en velfortjent pensjon når han føler han trenger det. Er forberedt på det siden han har stått sånn på i alle år! <3
obs: Mine vuderinger er mest fra ca 3-4 år tilbake. Forstår at han er litt mindre tilgjenglig enn han var. Han har nok blitt populær :P
Sjelden sjel <3