Stig Gøthesen

Åssiden Legesenter DA Mann, 44 år

Autorisert2004
Ledige plasser 22 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Åssiden Legesenter DA

Betzy Kjelsbergsvei 263 3028 Drammen
Stig Gøthesen er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Stig Gøthesen

Useriøs

Lytter dårlig, veldig forutinntatt. Har problemer med muskler og ledd, og alt blir avfeid med stress og psykiske problemer. Virker oppgitt på meg som pasient da jeg ikke helt uten videre aksepterer det han sier, for skråsikker og ønsker ikke henvise videre til spesialister. Virker som han er lei av å være lege og bare har slitsomme pasienter. Og til dels veldig krass om man ikke svelger alt han mener, burde lytte mer...

Mistet tillit.

Beklageligvis har jeg mistet tilliten til denne legen. Har hatt ham som fastlege siden 2005. Han må nok bli litt mindre selvsikker og bruke spesialistene mere. Få tatt undersøkelser I stedet for å Være sikker. Dette er min erfaring. Jeg har byttet lege.

Absolutt den beste legen jeg har hatt

Utrolig dyktig lege. Jeg kan endelig se lyset i tunellen! Han er god å snakke med. Faktisk den aller første legen jeg virkelig har klart å åpne meg for! Han har hatt smerteseminar etter arbeidstid på klinikken, gratis for sine pasienter. Bryr seg virkelig om pasientene sine.
Jeg anbefaler han til alle jeg kjenner.

Dårlig

Man ser godt om han har en dårlig dag. Han lytter ikke og virker som tror han vet bedre hvordan du har det og takler dagen din enn deg selv. Må bli flinkere til å lytte enn å prate. Jeg bytter!

Ikke den beste

En lege som har mange pasienter.
Har lite empati og forståelse,vegrer seg for å skrive sykemelding,ler når du spør åpenbart dumme spørsmål for en høyt utdannet lege.
Gir rask behandling.
Prøver og er noen ganger morsom.