Holbergsgate Legesenter

Holbergs gate 6 3717 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Holbergsgate Legesenter

Lite utforskende

Lege: Bilal Yaqub Skrevet

Han er veldig flink til å lytte og tilsynelatende tar deg på alvor, men har han bestemt seg for at du har en diagnose (som senere kan vise seg å være helt feil), så fokuserer han kun på det. Han gav Cosylan til sønnen min på 8 år, og kikket ikke i halsen hans en gang, og vi fant senere ut at han hadde halsbetennelse... Så han er lett å styre, og lett å be om spesifikke ting, hyggelig og alt det der, men virker lite interessert i å finne ut om det kan være noe annet.

Trygg og interessert i meg

Lege: Bilal Yaqub Skrevet

Kunnskapsrik og empatisk, godt informert om meg i forkant, så ikke mye på skjermen, men god øyekontakt og åpen, fin dialog.Det er min første gang som pasient på dette legesenteret. Veldig godt inntrykk!

Trygg, god og imøtekommende

Lege: Frikk Øverland Bergsli Skrevet

Frikk er verdens beste lege!
Han tar seg tid, lytter og gjør sitt aller ypperste for å finne en god løsning på problemene. Flink til å ta tak i ting raskt og får en virkelig til å kjenne at man blir tatt på alvor.
Han er genuin og bryr seg. Utrolig dyktig lege!
Alle leger burde vært som han, man føler seg sett og ivaretatt, ikke bare som en på rullebåndet.

Hyggelig, empatisk og dyktig lege

Lege: Bilal Yaqub Skrevet

Dette er en lege som virkelig bryr seg om pasienten. Henviser videre og tar alltid nødvendige blodprøver og tester. Kunnskapsrik og empatisk, har alltid et smil på lur. Føler meg trygg og heldig som får ha Bilal som lege.

Trygg og ivaretakende

Lege: Henrik Høydal Skrevet

Jeg var veldig nervøs for å treffe en ny lege, men han tok i mot meg på en fin måte og var en lytter