Holbergsgate Legesenter

Holbergs gate 6 3717 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Holbergsgate Legesenter

Beste legen jeg har hatt

Lege: Frikk Øverland Bergsli Skrevet

Frikk er omsorgsfull, tar seg god tid med pasienten og er en svært god lytter. Jeg går alltid ut av kontoret med god følelse. Jeg har flyttet men ønsker å beholde han som lege, og har derfor i det siste året brukt pasientsky. Det er fungert veldig bra, og han er rask til å svare på e-konsultasjoner (vanligvis samme dag eller dagen etter). Jeg er veldig for fornøyd og ønsker å ha han som lege så lenge jeg kan.

Verdens beste lege!

Lege: Frikk Øverland Bergsli Skrevet

Har hatt Frikk som fastlege i snart 8 år og kunne aldri tenkt meg å bytte. Han tar godt vare på både meg og mine barn. Trygg, profesjonell og omsorgsfull!

Verdens beste fastlege

Lege: Frikk Øverland Bergsli Skrevet

Blir alltid ivaretatt, følger alltid opp og vanvittig flink med barn. Tar seg alltid tid, kommer med forslag til løsninger og tilpasset oppfølging.

Hyggelig og lyttende lege.

Lege: Bilal Yaqub Skrevet

Jeg fikk en god følelse etter å ha vært hos ham. Han hadde satt seg inn i informasjon om meg på forhånd. Tok meg som pasient på alvor. Lyttende og hyggelig.

Tar seg godt betalt for samme tjenesten

Lege: Lars Kølving Jensen Skrevet

Har ved flere anledninger måtte betale for samme tjenesten flere ganger. F.eks savnet jeg at det ble tatt blodprøver etter konsultasjonen jeg nettopp hadde hatt. Da måtte jeg betale for ny time, selv om det ville vært naturlig å gjøre det ved 1.konsultasjon med den problematikken jeg hadde.