Sølvbyen Legesenter AS

17. Maigata 6 3611 Kongsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Sølvbyen Legesenter AS

Nærværende lege

Lege: Visti Hedegart Skrevet

Svært fornøyd: god til å lytte, tar innover seg det som blir sagt. Ser direkte på pasienten under konsultasjon.
Husker godt. Profesjonell, og sender pasienter videre når han selv kommer til kort, det er betryggende.

Høffelig og nøyaktig

Lege: Céline Renard Skrevet

Synes Celine er høffelig og nøyaktig i sin jobb som lege, men føler at hun ikke har nok interesse for pasienten. Vanskelig å skape tillit, da det virker som hun vil bli fort ferdig.
Den største grunnen til at jeg byttet lege er pga de ansatte i resepsjonen! Opplevde omtrent å bli skjelt ut over telefon, av ei irritabel og stressa dame. Servicepersonell som skal snakke med mennesker i ulike sårbare situasjoner bør ikke skrike og være tydelig irritert på meg som pasient! Jeg har flere ganger observert eldre pasienter som blir oversett og ikke er blir møtt med respekt av personalet.

En av de få legene som ser pasientens hele.

Lege: Monika Karlsen Skrevet

Jeg har hatt M.K. som fastlege etter at jeg trang legehjelp i sommerferien til min ordinære fl. Det var som å komme til en ny verden, hun nektet å skrive ut medisiner til meg , selv om det var det som skjedde ved liknende tilfeller før. Full sjekk først, og plan om videre behandling av stadig tilbakevendende plager. Jeg følte at hun virkelig var interresert i hele meg og min kropp. Hun avdekket flere småting ved meg, som med enkel medisinering og små inngrep har endert min hverdag. Monika Karlsen er et godt eksempel på hvordan alle leger burde ta sin stilling på alvor.

Litt skråsikker og arrogant

Lege: Monika Karlsen Skrevet

Har stort sett opplevd henne som både dyktig og omsorgsfull. Men noen ganger kan hun ha små drypp av arroganse. Kan være litt fortvilende og blir litt usikker av dette. Hadde noen flere sånne opplevelser og til sammen så ble disse ganske ubehagelige. Fordi hun ikke ville sende meg videre til spesialist da jeg og en annen fagperson anbefalte dette, følte jeg at jeg måtte bytte lege.

Vanskelig at komme igjennom på telefon og ikke til at få takk i

Lege: Monika Karlsen Skrevet

Det er veldig vanskelig at komme igjennom på telefon. Når det er lykkes er det vanskelig at få lov at tale med legen selv