Sølvbyen Legesenter AS

17. Maigata 6 3611 Kongsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Sølvbyen Legesenter AS

Mer opptatt av å bagellisere enn å utrede.

Lege: Marianne Aass Mathiesen Skrevet

Fremstår som beroligende, men bruker mer tid på dette enn på å gjøre faktiske undersøkelser og oppfølging. Enkel pasientundersøkelse ved hvert besøk bør være minstekrav.

kjempe bra lege

Lege: Visti Hedegart Skrevet

Meget meget fornøyd med Visti. Forståelsesfull, vennlig og profesjonell. Fikk time på timen, liten eller ingen ventetid. Annbefales!

Super fastlege

Lege: Monika Karlsen Skrevet

Monika er veldig hyggelig, seriøs og tar deg som pasient seriøst. Hun lytter, henviser videre hvis nødvendig og følger opp underveis. Man skal leite lenge etter en like god fastlege som henne!

Lite tillitsvekkende

Lege: Céline Renard Skrevet

Hun kan hjelpe hvis en vet hva som er galt. I motsatt tilfelle virker hun lite faglig dyktig og jeg følte meg ikke godt ivaretatt.
Enig med en tidligere vurdering om at hun raskt er ute med den moralske pekefingeren, og det føles ganske ubehagellig.
Føler ikke at jeg kunne ha bedt henne om hjelp i vanskelige situasjoner, og jeg bytter derfor nå lege.

Fantastisk lege!!!

Lege: Monika Karlsen Skrevet

Monika Karlsen er en dyktig lege og et nydelig menneske. Er ufattelig glad jeg har henne som fastlege. Hun tar deg på alvor, sender deg videre med engang hun ser behovet. Men du er ikke ute av hodet hennes selv om hun har sendt deg videre. Hun følger opp og holder kontakt.