Nordstrand Legesenter AS

Nordstrandveien 62 1164 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Nordstrand Legesenter AS

Super lege

Lege: Harald Gunnar Jodalen Skrevet

Har hatt Dr. Jodalen helt siden jeg flyttet til Norge i 2011. Er super fornøyd med han. Han er en utrolig hyggelig lege, god til å lytte og løsningsorientert. Er så takknemlig for å ha akkurat han som fastlege.
Eneste minus med en så populær lege er lange vente tider for å få time hos han.

Stresset og nedlatende

Lege: Ingrid Heinesen Thorn Skrevet

Hun bruker ikke anledningen til å lytte og er
pågående konkluderende før hun har hørt alt.
Oppleves ganske frekk og jeg ville nok tvilt på om jeg skal ha henne som lege om det var alvorlig sykdom i bildet. Tillit til fastlegen og at hen tar seg tid til faktisk å lytte er super viktig for å behandling.

Uempatisk, og kunnskapsløs.

Lege: Fredrik Severin Thorn Skrevet

Lege er uforberedt, og har ikke lest seg opp når man møter opp til time. Han svarer ikke på elektroniske meldinger. Vegrer seg for å fornye resepter på "min helse", og bruker veldig kort tid på konsultasjoner. Han er ikke interessert i pasienten, og har et ganske likegyldig kroppsspråk. Han sitter for det meste og ser inn i skjermen. Opplever også at han har veldig lite empati, og ganske likegyldig til pasientene. Vil ikke anbefale han som fastlege.

Ikke fornøyd

Lege: Ingrid Heinesen Thorn Skrevet

Ved bestilling avtaler man videoavtale, men hun tar aldri det. Ringer kun på telefon. Er alltid 20-45 minutter forsinket, med samme unnskyldning (mann holder på å dø på gangen). Avtaler "videoavtale" for symptomer som definitivt trenger oppmøte (f. eks vurdering av allergi), så man ender opp med to timer og ikke en. Glemmer hvorfor jeg som pasient tar kontakt selv om jeg har skrevet det i bestillingen. Glemmer hvilke symptomer som skal besvares i oppfølgingstime.

Proffesjonell og hyggelig

Lege: Harald Gunnar Jodalen Skrevet

Lege som lytter empatisk og gir gode råd til behandling og hensyn med tanke på problemstillingen.

God kommunikasjon underveis. Dyktig lege og alt gikk på skinner med tanke på det praktiske.