Nordstrand Legesenter

Nordstrandveien 62 1164 Oslo

Siste vurderinger av Nordstrand Legesenter

Grundig og lyttende

Lege: Aman Gosal Sangar Skrevet

Føler meg godt ivaretatt av min fastlege Sangar. Hun tar seg tid til å lytte, avklarer raskt diagnoser og ivaretar meg som pasient.

Rask og effektiv

Lege: Ingrid Heinesen Esholdt Thorn Skrevet

Hun er sjeldent forsinket, hjelper oss alltid hvis vi har akutte behov og putter oss inne i mellom. Hyggelig, flink og real. Kan anbefales til de som vil ha en flink og pålitelig fastlege.

Ikke fornøyd

Lege: Ingrid Heinesen Esholdt Thorn Skrevet

Har vært min fastlege i nesten 10 år, er veldig misfornøyd med henne som lege. Føler at hun ikke brydde seg om min helse i det hele tatt og var veldig lite imøtekommende. Jeg hadde veldig lenge lyst til å bytte legen men fikk ikke lov av foreldre, deretter prøvde jeg å unngå så mye som mulig å dra til fastlegen selv om jeg virkelig var syk, fordi jeg følte at jeg uansett kommer ikke til å få noe særlig hjelp av legen min. Jeg følte at jeg ofte måtte vente lenge selv om jeg hadde bestilt legetime, som i seg selv tok langt ventetid, og når det endelig var min tur følte jeg at legen ikke tokk nokk undersøkelser og tester og ville helst bare bli kvitt av meg. Hun gadd ofte ikke engang å holde øyekontakt.

Dyktig, trygg og effektiv

Lege: Ingrid Heinesen Esholdt Thorn Skrevet

Min fastlege i mer enn 10 år. Kan oppsummeres som pålitelig, profesjonell og seriøs med svært lav feilprosent. Ikke noe slurv eller slendrian her!

Anbefales👍🏼

Lege: Ingrid Heinesen Esholdt Thorn Skrevet

Hyggelig og effektiv lege med gode fagkunnskaper. Hun kjenner sine begrensninger og henviser ved behov til spesialister. Jeg har brukt henne i mange år og hun kan trygt anbefales