Nordstrand Legesenter

Nordstrandveien 62 1164 Oslo

Siste vurderinger av Nordstrand Legesenter

Anbefales👍🏼

Lege: Ingrid Heinesen Esholdt Thorn Skrevet

Hyggelig og effektiv lege med gode fagkunnskaper. Hun kjenner sine begrensninger og henviser ved behov til spesialister. Jeg har brukt henne i mange år og hun kan trygt anbefales

Løsningsorientert

Lege: Harald Gunnar Jodalen Skrevet

Har benytet ham som lege på Krigsskolen i 2 år. Meget imøtekommende og løsninsorientert! Kort oppsummert, MEGET DYKTIG!

En Vinner!

Lege: Ingrid Heinesen Esholdt Thorn Skrevet

Hun kjemper for sine pasienters helse, der andre leger ville stoppet. Hun er meget ryddig, pålitelig og tar sine pasienter svært seriøst. Hun føler særdeles nøye med i utviklingen for å kunne yte det beste for sine pasienter og innehar en svært høy kompetanse innen faget.

Trygg, hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Ingrid Heinesen Esholdt Thorn Skrevet

Ingrid Esholdt er en hyggelig lege, som alltid tar meg på alvor. Hun er interessert, nøye og lyttende. Hun kan sin medisin, henviser alltid til spesialister ved behov, og sørger alltid for at de rette blodprøver/bilder/tester blir tatt.

Hun kan kanskje virke litt sjenert/tilbakeholden ved første konsultasjon, men det tar seg fort opp når man blir litt kjent. Hun er god å snakke med, og jeg føler at hun ser meg. Jeg kan trygt anbefale henne, både på det faglige og menneskelige plan.

Beste fastlege

Lege: Fredrik Severin Thorn Skrevet

Hatt han i mange år. Faglig svært solid. Lytter og har alltid vært tilstede for meg og resten av familien. Anbefaler han på det sterkeste.